تشکیل کمیته فنی کشتی مازندران با حضور قهرمانان نامدار

به گزارش دکتر برای تو، به گزارش خبرنگاران، عسکری محمدیان رئیس هیأت کشتی استان مازندران با اعلام خبر انتخاب اعضای کمیته فنی این هیات، گفت: اعضای کمیته فنی کشتی مازندران باید همواره پای کار باشند تا بتوانیم برای این رشته پرافتخار، کارهای بزرگی انجام دهیم. ضمن اینکه به هیچ وجه نباید بین کشتی فرنگی و آزاد تفاوتی ایجاد گردد.

تشکیل کمیته فنی کشتی مازندران با حضور قهرمانان نامدار

وی در مورد قدرت تصمیم این کمیته ادامه داد: نظرات و مصوبات کمیته فنی بدون هیچ کم و کاستی در مورد کشتی استان اجرایی خواهد شد و اعضای کمیته فنی نیز باید بدون هیچ دغدغه ای به توضیح وظایف خود در این راستا توجه و رسیدگی نمایند.

بنا بر این گزارش، اعضای کمیته فنی هیأت کشتی استان مازندران که بعضی از قهرمانان المپیک و دنیا هم در بین آنها دیده می شوند طی مراسم معارفه، تعیین شدند. بر این اساس رضا سیم خواه، قاسم رضایی، هاشم میرزاده، سعید شیرزاد و مظفر فولادی در کشتی فرنگی و آیت واگذاری، رضا شاه منصوری، حسین کریمی، حامد میرعمادیان و امیر عباس گنجی در کشتی آزاد به عنوان اعضای کمیته فنی کشتی مازندران معرفی شدند.

به گفته عسکری محمدیان، حفظ ارزش و احترام میان ورزشکاران، ضرورت توجه به ورزش پایه و آینده کشتی استان، استفاده از ظرفیت افراد باتجربه و ایجاد وفاق و همدلی میان شهرها از جمله اهداف این کمیته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 دی 1399 بروزرسانی: 20 دی 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1385

به "تشکیل کمیته فنی کشتی مازندران با حضور قهرمانان نامدار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل کمیته فنی کشتی مازندران با حضور قهرمانان نامدار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید