زمان شروع لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی اعلام شد

به گزارش دکتر برای تو، به گزارش خبرنگاران به نقل از سایت فدراسیون کشتی، بعد از انجام قرعه کشی لیگ برتر کشتی، جلسه هماهنگی برای مشخص زمان شروع و انتها این رقابت ها با حضور مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون کشتی برگزار گردید.

زمان شروع لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی اعلام شد

عبدالمهدی نصیرزاده رئیس سازمان لیگ در این خصوص گفت: قصد داریم لیگ را به صورت منظم برگزار کنیم و تدابیری را هم برای این کار اندیشیدیم. برگزاری مسابقات با 2 کیلوگرم ارفاق وزن، وزن کشی روز قبل از مسابقه از مواردی است که برای بالا بردن کیفیت لیگ در نظر گرفته شده است.

همچنین در این جلسه مقرر شد با توجه به تداخل مسابقات ارتش های دنیا و امیدهای دنیا با برگزاری مسابقات لیگ، هر تیمی که 3 کشتی گیر را به صورت همزمان به خاطر حضور در این 2 رویداد در اختیار نداشته باشد، در صورت ارائه درخواست مسابقه اش به تعویق بیفتد.

بر این اساس لیگ برتر کشتی آزاد روز 22 مهرماه و لیگ برتر کشتی فرنگی روز 23 مهرماه شروع خواهد شد. همچنین لیگ برتر کشتی آزاد تا 5 آذرماه به سرانجام خواهد رسید و لیگ برتر کشتی فرنگی نیز 28 آبان ماه به سرانجام می رسد.

با توجه به محدودیت زمانی موجود در سال المپیک و ضرورت حضور در جام باشگاههای دنیا، قرار بر این شد در یکی از هفته ها، تیم ها 2 مسابقه برگزار نمایند تا لیگ در زمان مقرر به سرانجام برسد.

همچنین در این نشست مقرر شد برای حضور تیم هایی از کشورهای هند و فرانسه که لیگ های منظمی دارند، رایزنی از سوی روابط بین الملل صورت بگیرد تا در جام باشگاههای دنیا حاضر باشند.

جام باشگاههای دنیا نیز همانطور که پیش از این در تقویم اتحادیه دنیای کشتی ثبت شده، روزهای 13 تا 15 آذرماه در رشته کشتی فرنگی و روزهای 27 تا 29 آذرماه در رشته کشتی آزاد برگزار می گردد.

شهرهای میزبان این 2 رویداد بین المللی متعاقبا از سوی فدراسیون اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 404

به "زمان شروع لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان شروع لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید