تداوم هوای سرد تا روزهای آغازین هفته آینده در خراسان رضوی

به گزارش دکتر برای تو، ماندگاری هوای خنک و به نسبت سرد تا روز های ابتدایی هفته آینده در مناطق مختلف خراسان رضوی تداوم دارد.

تداوم هوای سرد تا روزهای آغازین هفته آینده در خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از مشهد، فریدون سنگچولی کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، گفت: میانگین دمای هوای روز قبل در مناطق مختلف استان تا 6 درجه سلسیوس کاهش یافت که تا روز شنبه هفته آینده یک تا 2 درجه نوسان دارد.

او ادامه داد: بیشینه دمای دیروز مشهد 25 درجه سلسیوس بود که برای امروز 24 درجه سلسیوس پیش بینی شده است و تا چند روز آینده نوسان یک درجه ای دارد.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: کمینه دمای دیشب مشهد نیز 14 درجه سلسیوس بود که در شب های آینده به حدود 12 درجه خواهد رسید.

سنگچولی اضافه کرد: در این مدت افزایش ابرناکی را در شمال و شمال غرب خراسان رضوی خواهیم داشت و وزش باد به نسبت شدید تا شدید به ویژه در نوار شرقی و نیمه جنوبی استان پیش بینی شده است.

او توضیح داد: احتمال بارندگی در خراسان رضوی طی هفته آینده پیش بینی می گردد.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، گفت: فریمان با کمینه دمای 6 درجه سلسیوس و مه ولات با بیشینه دمای 33 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های خراسان رضوی در 24 ساعت قبل بوده اند.

سنگچولی اضافه کرد: در این مدت بیشترین شدت وزش باد در بجستان با سرعت 65 کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

/ف.س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 339

به "تداوم هوای سرد تا روزهای آغازین هفته آینده در خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم هوای سرد تا روزهای آغازین هفته آینده در خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید