تجلیل رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل از قهرمان کیک بوکسینگ

به گزارش دکتر برای تو، خبرگزاری خبرنگاران- در مراسمی با حضورحاج حسین لعلی و کبود تبار رئیس و خزانه دار اتاق اصناف شهرستان بابل از هادی سیفی قهرمان کیک بوکسینگ مسابقات بین المللی کشور آذربایجان تجلیل شد .

تجلیل رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل از قهرمان کیک بوکسینگ

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل ، در این مراسم رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل بپاس زحمات هادی سیفی در عرصه ورزش تقدیرنامه ای به ایشان اهداء کرد .

درمتن تقدیرنامه اهدایی رئیس اتاق اصناف به هادی سیفی چنین آمده است :

برادربزرگوار جناب آقای هادی سیفی

کوشش خالصانه و صادقانه شما آینه وظیفه شناسی و پژواک دانایی و تعهداست . اندیشه خلاق و فکر کارآمد در گرو داشتن جسم سالم و با نشاط است . جسم سالمی که می تواند با غلبه بر سستی ها بعنوان یک عضو فعال، نقش موثری در پشبرد و پیشرفت اهداف یک سازمان ایفا کند. بدینوسیله کسب مدال طلای مسابقات آزاد بین المللی رشته ورزشی کیک بوکسینگ کشور آذربایجان را به جنابعالی تبریک عرض نموده و به پاسداشت این مهم، این تقدیرنامه تقدیم حضورتان می شود . از خداوند متعال اراده ای راسخ و عزمی راسخ در میادین ورزشی و ملی جهت پیشبرد اهداف عالی ایران اسلامی مسالت دارم .

حسین لعلی

رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل

لازم به یادآوری است آقای هادی سیفی از فعالان عرصه بازار می باشند و با چندین اتحادیه صنفی شهرستان بابل همکاری داشته و دارند این ورزشکار با اخلاق تا به امروز ضمن کسب چند عناوین کشوری و بین المللی ، شاگردان بسیاری در ورزش کیک بوکسینگ تربیت نموده و بیش از 10 ورزشکار جوان تربیت شده این قهرمان ، در عرصه های کشوری و بین المللی مدالهای رنگارنگی کسب نموده اند. رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل بپاس زحمات هادی سیفی در کسب عناوین قهرمانی و تربیت شاگردان در این رشته، با اهدای تقدیرنامه از زحمات این عزیزدر عرصه ورزش تجلیل نمود .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1724

به "تجلیل رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل از قهرمان کیک بوکسینگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجلیل رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل از قهرمان کیک بوکسینگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید