برنامه های تهران برای هفته گردشگری ، از تخفیف هتل ها تا نشست ها سفر

به گزارش دکتر برای تو، مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران گفت: برنامه های هفته گردشگری با توجه به شعار سال که با موضوع آموزش و مهارت از سوی معاونت گردشگری کشور پایه گذاری شده است در دو بخش جامعه عام شامل تمام شهروندان و جامعه خاص فعالین و دانشجویان صنعت گردشگری در استان تهران برگزار می شود.

برنامه های تهران برای هفته گردشگری ، از تخفیف هتل ها تا نشست ها سفر

خبرنگاران: پرهام جانفشان مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران با تاکید اینکه ، برنامه های هفته گردشگری در سال 98 با مشارکت و همکاری اصناف و اتحادیه های گردشگری برنامه ریزی و برگزار خواهد شد اضافه نمود : بیش از 30 برنامه در قالب نشست و کارگاه آموزشی ، نمایشگاه صنایع دستی ، تورهای تهرانگردی و شهرستان گردی در سطح استان تهران بر گزار می شود.

جانفشان گفت: از تاریخ 6 الی 10 مهرماه هر روز سه کارگاه و نشست آموزشی به صورت حضوری و مجازی با مشارکت انجمن موسسات گردشگری برای علاقه مندان برگزار می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی تهران در ادامه اضافه نمود: تورهای شهرستان گردی در شهرستان های ری ، ورامین ، شهریار ، قرچک ، ملارد و پاکدشت برای علاقه مندان برگزار می شود ، همچنین تور پیاده روی فعالین صنعت گردشگری در بافت تاریخی تهران قدیم نیز با مشارکت انجمن صنفی راهنمایان و دفاتر خدمات گردشگری روز جمعه 5 مهرماه برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: به منظور توجه حداکثری به رشد اقتصاد هنر در توسعه گردشگری پایدار نیز نمایشگاه های صنایع دستی در شهر تهران و شهرستان های استان با تخفیف 15 درصدی در عرضه آثار هنری بر گزار می شود.

جانفشان گفت : همچنین تخفیف 15 درصدی در مراکز اقامتی و پذیرایی منتخب نیز از تاریخ 5 الی 12 مهر به میهمانان تهران عرضه می شود.

گفتنی است علاقه مندان برای اطلاع و شرکت در تورهای تهرانگردی و شهرستان گردی در استان تهران با ارسال واژه هفته گردشگری به سامانه 5000542020 می توانند از برنامه های این هفته مطلع شوند.

منبع: چمدان
انتشار: 7 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 392

به "برنامه های تهران برای هفته گردشگری ، از تخفیف هتل ها تا نشست ها سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های تهران برای هفته گردشگری ، از تخفیف هتل ها تا نشست ها سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید