برای مهاجرت به لیختن اشتاین چه راهکارهایی وجود دارد؟

به گزارش دکتر برای تو، لیختن اشتاین هر ساله مقصد بسیاری از مهاجران است این کشور با وجود اینکه یکی از کشورهای کوچک جهان است می تواند مقصد مناسبی برای مهاجران باشد موقعیت جغرافیایی مناسب این کشور این امکان را در اختیار مهاجران قرار می دهد تا با اخذ تابعیت آن بتوانند به کشورهای اروپایی نیز بروند به همین دلیل خیلی از مهاجران این کشور را برای مهاجرت خود انتخاب می نمایند. این کشور در اروپای مرکزی واقع شده است جایی میان سوئیس و اتریش که موجب شده است تا موقعیت آن ارزشمند گردد. مرکز این کشور شهر زیبای فادوتس است شهری پر جمعیت که اغلب افراد آن را برای زندگی کردن انتخاب می نمایند این کشور دارای فرهنگ ویژه خود است مردمان آن به زبان آلمانی صحبت می نمایند و واحد پول رایج که در معاملات این کشور استفاده می گردد فرانک سوئیسی است اما در این میان فرانک و دلار نیز استفاده هایی دارند. این کشور دارای امتیازات زیادی است و در سال های اخیر نیز به یکی از مقاصد گردشگری جهان تبدیل شده است بنابراین هر ساله ویزاهای توریستی زیادی برای سفر به این کشور صادر می شوند طبیعت چشم نواز در این کشور موجب می گردد تا گردشگران زیادی به آن علاقه مند شوند.

برای مهاجرت به لیختن اشتاین چه راهکارهایی وجود دارد؟

مهاجرت به کشور لیختن اشتاین:

با توجه به اینکه افراد با هدف های گوناگونی به این کشور مهاجرت می نمایند ویزاهای گوناگونی برای آن صادر می گردد انواع ویزاهای کاری و تحصیلی که از پرهوادارترین نوع ویزا هستند دارای امتیازات و شرایط ویژه ای می باشند. بعلاوه این کشور هر ساله تعداد زیادی ویزای توریستی صادر می نمایند که به علت بالا بودن مقدار تقاضا می باشد با توجه به نوع هدفی که فرد از مهاجرت کردن دارد شرایط دریافت ویزا نیز متغییر می باشد و در صورتی که متقاضی واجد شرایط باشد می تواند به وسیله سفارت اقدام کند و ویزای خود را در اسرع وقت دریافت نماید.

شیوه های مهاجرتی به این کشور فرق دارد به طور کلی متقاضیان برای مهاجرت به این کشور از شیوه های مهاجرت کاری،تحصیلی، سرمایه گذاری، پناهندگی، ازدواج و تولد فرزند استفاده می نمایند در هر یک از این شیوه های مهاجرتی فرد باید شرایط کافی و لازم را دشاته باشد که در ادامه این بخش توضیحات بیشتری درباره آن خواهیم داد.

مهاجرت کاری:

یکی از شیوه های مهاجرت به لیختن اشتاین مهاجرت کاری است این شیوه بسیار پر هوادار است در سال های اخیر رشد صنعت گردشگری در این منطقه موجب شده است تا موقعیت های شغلی مناسب تری ایجاد گردد بعلاوه بخش های یگر همانند بانکداری، کشاورزی و صادرات در این کشور می تواند به ارتقا شغلی مهاجران یاری کند. بخش مهمی از صادرات این کشور را وسایل دندانپزشکی و ماشین آلات تشکیل می دهند با توجه به اینکه احتیاج به نیروهای متخصص ماهر در هر یک از این بخش ها روز به روز بیشتر می گردد شما می تواند در این مکان ها موقعیت شغلی خودتان را تثبیت کنید. برای اینکه بتوانید مهاجرت کاری به این کشور داشته باشید باید به وسیله یک کارفرمای تابع این کشور اقدام نمایید بی شک داشتن تحصیلات کافی، تسلط به زبان آلمانی و انگلیسی، داشتن پرونده کاری و تحصیلی پیروز از شرایط پذیرش ویزای کاری در این کشور است.

مهاجرت تحصیلی:

نکته مهم درباره مهاجرت تحصیلی به این کشور تسلط به زبان آلمانی است بعلاوه زبان انگلیسی نیز یکی از ملاک هایی است که در افراد سنجیده می گردد این کشور تجصیل در مقاطع تحصیلی مختلف را برای مهاجران خود فراهم می نماید هزینه های تحصیل در دانشگاه های این کشور در مقطع لیسانس 850 فرانک است این هزینه برای یک ترم تحصیلی محاسبه می گردد. تحصیل کردن در دانشگاه های خصوصی 12 تا 15 هزار یورو است امکان تحصیل در دیگر مقاطع دانشگاهی نیز برای مهاجران جود دارد.

مهاجرت به وسیله سرمایه گذاری:

سرمایه گذاری کردن در این کشور راهی برای مهاجرت کردن نیست این شیوه مهاجرتی شرایط خاصی دارد فردی که از این طریق برای مهاجرت اقدام می نماید باید سرمایه کافی داشته باشد تا در بخش هایی از این کشور سرمایه گذاری کند و برای این کشور این شیوه حکم نمی نماید. این کشور دارای مراکز اقتصادی و سرمایه گذاری متعددی است که امکان سرمایه گذاری کردن را در اختیار متقاضیان خود قرار می دهد و تنها این امکان را در اختیار متقاضیان قرار می دهد تا به وسیله سرمایه گذاری کردن در بخش های اقتصادی این کشور بتوانند به سود و تجارت دست پیدا نمایند.

مهاجرت به وسیله ازدواج و تولد:

این شیوه امکان این را قرار می دهد تا شما به وسیله ازدوج با اتباع این کشو و یا تولد فرزندتان در این کشور بتوانید مهاجرت کنید و اقامت این کشور را دریافت نمایید در این شیوه مهاجرتی باید با فردی که تابع این کشور است ازدواج کنید و یا در صورت متولد شدن فرزندتان در این کشور این امکان را دارید تا به وسیله تابعیت او به این کشور مهاجرت کنید و اقامت داشته باشد. این شیوه ها نیز دارای شرایطی است افرادی می توانند به وسیله ازدواج به این کشور مهاجرت نمایند که 5 سال از زندگی مشترک آن ها گذشته باشد.

مهاجرت به کشور لیختن اشتاین دارای شرایطی است آشنایی با کشور لیختن اشتاین می تواند اطلاعات بیشتری را درباره این کشور در اخیتار متقاضیان قرار دهد پناهندگی نیز می تواند از دیگر شیوه های اقامتی باشد که اغلب با دشواری های خاصی همراه است و افراد مدتی را باید در کمپ ها باشند.

منبع: دیجیاتور
انتشار: 13 مرداد 1401 بروزرسانی: 13 مرداد 1401 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 2126

به "برای مهاجرت به لیختن اشتاین چه راهکارهایی وجود دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای مهاجرت به لیختن اشتاین چه راهکارهایی وجود دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید