بدی شرایط زمین حافظیه قابل توصیف نیست

به گزارش دکتر برای تو، خبرنگاران/فارس سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی تاکید نمود که بدی شرایط زمین حافظیه را در فیلمها دیده بود اما امروز متوجه شد که این بدی قابل توصیف نیست.

بدی شرایط زمین حافظیه قابل توصیف نیست

ایمان رزاقی راد عصر آدینه 17 دی در نشست خبری بعداز بازی مقابل قشقایی شیراز، گفت: زمین گل آلود و پر از چاله حافظیه عاملی موثر در افت کیفیت بازی بود که هر تیمی را با مشکل روبرو میکند.

او شرح داد: بدی شرایط زمین حافظیه یکی از عوامل مهم در به هدر رفتن موقعیتهای تیم ما در این بازی خصوصا دقایق اولیه نیمه اول بود.

رازقی راد با اشاره به اینکه بازیکنانش از سه موقعیت خوب نیمه دوم، 2 موقعیت را به گل تبدیل کردند، داوری بازی را تا قبل از گرفتن پنالتی خوب ارزیابی و اعلام کرد: اینکه چرا پنالتی گرفته شد و چرا تکرار شد، برایم تعیین نیست.

او بعلاوه در مورد اخراج یکی از بازیکنان تیمش، گفت: نمیدانم چرا بازیکن ما اخراج شد، شاید علت آن بی احترامی به داور بوده باشد، اگرنه هیچ اتفاقی نیفتاد که بازیکن مستحق کارت قرمز باشد.

سرمربی پارس جنوبی جم تیم فوتبال قشقایی را تیمی بسیار خوب توصیف و تاکید نمود که تیم داری و راهنمایی تیم در فوتبال، نیازمند امکانات و تامین اقتصادی بوده و کار بسیار دشواری است.

او اعلام کرد: تیم ما با توجه به اینکه سه هفته بود قشقایی نتیجه نمیگرفت، با امید به کسب سه امتیاز و اولین برد خارج خانه به شیراز آمد و پیروز شد.

به گزارش خبرنگاران، بازی تیمهای قشقایی و پارس جنوبی جم که عصر امروز در حافظیه شیراز برگزار گردید، 2 بر یک به نفع میهمان به سرانجام رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 2040

به "بدی شرایط زمین حافظیه قابل توصیف نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدی شرایط زمین حافظیه قابل توصیف نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید