بازدید 3 ساعته معاون اول رئیس جمهوری از بازار بزرگ تهران

به گزارش دکتر برای تو، تهران (پانا) - معاون اول رئیس جمهوری پیش از ظهر امروز (پنج شنبه) ضمن بازدید از بازار بزرگ تهران از نزدیک به گفت وگو با کسبه، بازاریان و مردم پرداخت و در جریان مسائل، دغدغه ها و مسائل ایشان نهاده شد.

بازدید 3 ساعته معاون اول رئیس جمهوری از بازار بزرگ تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمد مخبر در حاشیه این بازدید 3 ساعته، هدف از حضور خود در بازار را اطلاع از شرایط موجود و مسائل ساختاری بازاریان و مسائل مرتبط با کسب و کار آنها عنوان نمود و اضافه کرد: بازار تهران در حوزه ایمنی و کسب و کار مسائل متعددی دارد و در مورد مالیات و ارزش اضافه کرده دستگاه های کارتخوان هم مسائلی داریم که در حال پیگیری برای برطرف این مسائل هستیم.

مخبر در پاسخ به پرسش خبرنگاران در مورد زمان حل مسائل مطرح شده از سوی بازاریان گفت: معمولا پس از بازدیدها، جلساتی تشکیل می دهیم و برای حل مسائل برنامه ریزی میکنیم. ان شاالله برای حل این مسائل نیز جلسه ای با مسئولین اجرایی مربوطه برگزار خواهد شد تا برای حل مسائل تصمیم گیری گردد.

وی در مورد مسائل و مسائل مالیاتی و دستگاههای کارتخوان نیز اظهار امیدواری کرد در جلسه ای که در این خصوص برگزار خواهد شد با یاری دستگاههای اجرایی، مسائل و مسائل مربوطه حل و فصل گردد.

معاون اول رئیس جمهوری در جواب سوال دیگری در مورد اندازه تاثیر بازدیدهای میدانی اظهار داشت: این بازدیدها بسیار مهم است چون از نزدیک در جریان مسائلی قرار می گیریم که ممکن است بدون بازدید از جزئیات و ریز مسائل آگاه نشویم.

وی اضافه کرد: اولین بازدید مربوط به صف های طولانی مرغ و تخم مرغ و نابسامانی های مربوط به آن بود که بازدید انجام و با برنامه ریزی، مسائل مرتبط سامان دهی شد. اگر بازدید انجام نمی شد و از نزدیک در جریان مسائل قرار نمی گرفتیم شاید به این سرعت نمی توانستیم مسائل حل کنیم. امروز هم همین است ان شاالله دنبال می کنیم تا مسائل حل گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 2059

به "بازدید 3 ساعته معاون اول رئیس جمهوری از بازار بزرگ تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید 3 ساعته معاون اول رئیس جمهوری از بازار بزرگ تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید