بازدید از رستوران های بین راهی شهرستان سرخه

به گزارش دکتر برای تو، سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سرخه گفت: رستوران های بین راهی شهرستان سرخه مورد بازدید قرار گرفتند.

بازدید از رستوران های بین راهی شهرستان سرخه

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان بهمن اخلاقی امروز سه شنبه 20 اسفند 98 با اعلام این خبر اضافه کرد: با توجه به دستورالعمل های ابلاغی در مورد لزوم نظارت بر واحدهای گردشگری و حفظ سلامت مسافران، بازدید از تأسیسات گردشگری، دو بار در ماه انجام می گردد.

او گفت: همچنین به منظور پیشگیری و جلوگیری از افزایش شیوع ویروس کرونا، بازدید مشترکی با حضور ادارات نظارتی شهرستان از بعضی واحدهای گردشگری انجام و ضمن ارائه راه چاره بر برطرف نواقص احتمالی، تأکید شد و آموزش های لازم در مورد ضدعفونی و پاک سازی فضاها و امکانات مجموعه ها، نحوه پیشگیری و جلوگیری از افزایش شیوع ویروس کرونا به مدیران و کارکنان واحدهای مربوطه داده شد.

اخلاقی گفت: در این بازدید شرایط سلامتی کارکنان، نحوه ارتباط و برخورد با مشتری، شرایط لباس خدمه، کنترل معتبر بودن کارت بهداشتی، شرایط انبار مواد غذایی، سالن پذیرایی و آشپزخانه، سالم بودن مواد غذایی، نمازخانه، سرویس های بهداشتی و... توسط کارشناسان حاضر موردبررسی و ارزیابی نهاده شد و برای برطرف بعضی از مسائل، تذکرهای لازم به متصدیان واحدها داده شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 856

به "بازدید از رستوران های بین راهی شهرستان سرخه" امتیاز دهید

1 کاربر به "بازدید از رستوران های بین راهی شهرستان سرخه" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید از رستوران های بین راهی شهرستان سرخه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید