ایران در این استادیوم به مصاف عراق می رود

به گزارش دکتر برای تو، رییس فدراسیون فوتبال عراق از انتخاب اردن و استادیوم بین المللی امان برای میزبانی تیمش از ایران خبر داده است.

ایران در این استادیوم به مصاف عراق می رود

به گزارش خبرنگاران، عراقی ها به علت احتیاج نداشتن به دریافت ویزا برای سفر به اردن، استادیوم بین المللی پایتخت این کشور را برای دیدار با ایران برگزیده اند تا طرفداران زیادی از تیم ملی عراق در برابر ایران حمایت نمایند.

این استادیوم با قدمتی در حدود 51 سال، دارای گنجایش 17 هزار و 619 نفر است. این استادیوم بزرگ ترین محل برگزاری مسابقات فوتبال در اردن به شمار می رود. استادیوم بین الملی اردن میزبان بازی تیم های الفیصلی و تیم های ملی اردن است و رویدادهای مختلف ملی و بین المللی این کشور را در خود جای می دهد.

استادیوم در سال های اخیر مورد بازسازی قرار گرفته و پیست تارتان و سکوهای آن تعویض شده است تا میزبانی رویدادهای مختلفی را برای اردن انجام دهد.

رقابت های مختلف منطقه ای و فرامنطقه ای به میزبان اردن نظیر فینال جام جهانی زیر 17 سال بانوان، فینال کاپ آسیا و بازی های کشورهای عربی در این استادیوم برگزار شده است.

طبق گفته مقامات عراقی و در صورت تایید فیفا، بازی ایران و عراق روز پنج شنبه، 23 آبان در این استادیوم برگزار خواهد شد و باید دید عراقی ها که در کشوری ثالث میزبان ایران هستند، می توانند این استادیوم را پر نمایند یا خیر.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 528

به "ایران در این استادیوم به مصاف عراق می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران در این استادیوم به مصاف عراق می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید