انواع درب اتوماتیک آینده در و مزایای آن

به گزارش دکتر برای تو، رپرتاژ آگهی - ایمنی و امنیت در حین رفت و آمد در مکان هایی که درب اتوماتیک در آن تعبیه شده، بسیار بیشتر است. این موضوع اثبات شده و به همین خاطر، تقاضای افراد برای خرید انواع درب اتوماتیک زیاد است. هر چقدر هم که زمان می گذرد، درب های اتوماتیک پیشرفته تر می شوند و تمامی نیازهای ما انسان ها را برطرف می کنند. برای مثال، تعدیل دمای هوای داخل محل بسته، از مزایای ویژه درب های اتوماتیک است که از لحاظ اقتصادی برای مصرف کننده به صرفه می باشد. البته مسئله زیبایی و کارایی این نوع درب ها چندان ایده آل است که به همین سادگی نمی توان از کنار آن رد شد. در ادامه همراه ما باشید تا یک فروشگاه معتبر خرید درب اتوماتیک را معرفی کنیم و مزایای استفاده از آن نوع درب ها را شرح دهیم.

انواع درب اتوماتیک آینده در و مزایای آن

انواع درب اتوماتیک آینده در و مزایای آن

آینده در یک فروشگاه اینترنتی بزرگ است که ارائه دهنده انواع درب اتوماتیک در ایران می باشد. گفته می شود که تنوع درب اتوماتیک در این فروشگاه بالا است و شما می توانید بهترین و پیشرفته ترین درب را خریداری کنید. درب اتوماتیک شیشه ای، کرکره برقی، درب اتوماتیک پارکینگی، بیمارستانی و راهبند اتوماتیک از جمله محصولات پرطرفدار در فروشگاه آنلاین آینده در هستند. بدیهی است که هر کدام از این محصولات می توانند کارایی خاص خودشان را داشته باشند که در ادامه به بررسی مزایای آن ها می پردازیم.

درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای نسبت به انواع دیگر درب های اتوماتیک، جلوه خاص تری دارند و از لحاظ زیبایی، حرف اول را می زنند. این درب ها در عین حال که زیبا هستند، سرعت رفت و آمد افراد را در ساختمان های چندین طبقه، چندین برابر کرده اند. علاوه براین، درب های اتوماتیک شیشه ای برای عبور افراد سالمند در ساختمان های بلند بسیار مناسب هستند؛ چرا که نیاز اصلی آن ها را در حین رفت و آمد برطرف کرده اند.

  • مزایای استفاده از درب شیشه ای اتوماتیک را می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  1. صرفه جویی در مصرف انرژی
  2. استفاده مفید از فضای ساختمان
  3. افزودن زیبایی ساختمان
  4. جلوگیری از ورود آلودگیتعمیر درب اتوماتیک شیشه ای بسته نوع خدماتی که ارائه می شود مختلف است. معمولا اگر قطعه یدکی نیاز نباشد، هزینه تعمیرات درب اتوماتیک کم و اگر نیاز به تعویض قطعه یدکی باشد، هزینه افزایش می یابد.

کرکره برقی

کرکره های برقی هم یک نوع درب اتوماتیک برای پارکینگ محسوب می شوند. چون کارکرد کرکره برقی نسبت به درب های اتوماتیک شیشه ای متفاوت تر است، نمی توان آن ها را یکسان دانست. برای مثال، در ساخت کرکره برقی از یک یا چندین تیغه آلومینیومی استفاده می شود. این تیغه های آلومینیومی می توانند امنیت کرکره برقی را چندین برابر کنند و مانع از فرسایش بدنه آن در برابر گرما یا سرمای بیش از حد آب و هوا شوند. علاوه براین، برای استفاده از کرکره های برقی نیازی نیست که حتما به طور فیزیکی آن ها را تنظیم کنید؛ چون کرکره های برقی به طوری تنظیم شده اند که با استفاده از اینترنت و دستگاه های مختلف هم تنظیم می شوند.

در خصوص تعمیر کرکره برقی ، بهترین و اصولی ترین روش آن است که قبل از ایجاد خرابی های بیشتر، به محض رویت ایرادی ، با یک نصاب و تکنیسین ماهر تماس گرفته و خرابی را گزارش دهید.

این کار باعث می شود تا طول عمر دستگاه خود را بالاتر برده و در هزینه های آن صرفه جویی نمایید.

درب اتوماتیک پارکینگی

درب اتوماتیک پارکینگی برای بالا بردن ایمنی و امنیت منازل و واحدهای مسکونی کارآمد هستند. به طوری که هیچ نوع دربی نتوانسته است جایگزین درب اتوماتیک پارکینگ شود. این نوع درب ها به صورت کشویی، زیرسقفی، لولایی، کشویی، یک لنگه و یا دو لنگه ساخته می شوند. در این بین، نوع لولایی درب اتوماتیک پارکینگی نسبت به سایر انواع، رایج تر است؛ چون سازگاری بالایی با انواع محل نصب دارد.

درب اتوماتیک بیمارستانی

همان طور که خودتان می دانید، رفت و آمد در بخش های متعدد بیمارستان بسیار زیاد است. به همین خاطر، درب های ساده برای این نوع مکان های خاص کاربردی نیستند. درب اتوماتیک بیمارستانی یکی از انواع درب اتوماتیک است که حرکت سریع پرسنل یک بیمارستان را در راه های ارتباطی فراهم می سازد. به طوری که پرسنل برای عبور از درب می توانند بدون تماس مستقیم با آن، از درب بگذرند. این موضوع از لحاظ بهداشتی برای پرسنل یک بیمارستان اهمیت زیادی دارد. خوب است بدانید که سرعت تعمیر درب اتوماتیک بیمارستانی نسبت به سایر درب ها بیشتر است.

درب اتوماتیک سریع صنعتی

سرعت عمل باز و بسته شدن درب اتوماتیک صنعتی نسبت به انواع درب اتوماتیک بیشتر است؛ چون این نوع درب ها برای تردد زیاد در محل های صنعتی طراحی شده است. به طور کلی می توان گفت که اتلاف وقت با به کارگیری درب های اتوماتیک صنعتی به صفر کاهش پیدا می کند. از سایر مزایای درب های اتوماتیک صنعتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

* درب اتوماتیک سریع صنعتی در مقابل جریان ها و ولتاژهای بالا مقاومت زیادی دارند.

* اتلاف انرژی و زمان با استفاده از این نوع درب ها کم است.

* انعطاف پذیری درب اتوماتیک صنعتی بالا است.

* درب های صنعتی اتوماتیک تاب ندارند و در حین استفاده از آن ها می توان عدم لغزندگی را احساس کرد.

* مقاومت درب اتوماتیک سریع صنعتی در برابر افزایش یا کاهش دما، بسیار زیاد است.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه درب های اتوماتیک ، درب ضد حریق و یراق آلات با کارشناسان شرکت آینده در ، از طریق شماره تلفن های موجود در وب سایت تماس بگیرید یا به صورت آنلاین در سایت به آدرس www.atidoor.com مراجعه نمایید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 2 اسفند 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1459

به "انواع درب اتوماتیک آینده در و مزایای آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انواع درب اتوماتیک آینده در و مزایای آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید