تور ارزان اروپا: انتخاب اسلوونی به عنوان منطقه خلاق غذای اروپا در سال 2021

به گزارش دکتر برای تو، کشور اسلوونی، به وسیله انستیتوی بین المللی غذا، فرهنگ، هنر و گردشگری به عنوان منطقه خلاق غذای اروپا در سال 2021 انتخاب شد.

تور ارزان اروپا: انتخاب اسلوونی به عنوان منطقه خلاق غذای اروپا در سال 2021

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

کشور اسلوونی به علت تنوع غذایی و بعلاوه توسعه زندگی پایدار و کیفیت زندگی، جایگاه منطقه خلاق غذا در قاره اروپا در سال 2021 را کسب کرد. این جایزه به وسیله انستیتوی بین المللی غذا، فرهنگ، هنر و گردشگری (IGCAT) به کشور اسلوونی اعطا شد.

کشور اسلوونی برای دریافت این جایزه باید به یک هیئت تحقیق ثابت می کرد که پروژه ها و برنامه های کافی و متنوعی را در حوزه غذا و آشپزی در کشور خود توسعه داده است. در این هیئت، متخصصانی از زمینه های مختلف مانند گردشگری، فرهنگ، مهمان نوازی و کشاورزی حضور داشتند. ماموریت این گروه حمایت از اسلوونی و کسب اطمینان از آمادگی این کشور برای انجام چالش های فرایند دریافت این جایزه بود.

اسلوونی، تنها کشور اروپایی است که کوه های آلپ، مدیترانه، فلات کارست (Karst) و جلگه پانونی (Pannonian Plain) را به هم متصل می نماید. طبق گزارش های انستیتوی بین المللی غذا، فرهنگ، هنر و گردشگری (IGCAT)، منظره و طبیعت فوق العاده متنوع این کشور با یک فرهنگ رنگارنگ و غذا گره خورده است. فلسفه آشپزی این کشور مبتنی بر اصل استفاده از محصولات تازه در آشپزی (garden to table) است و این اصل در روابط نزدیک بین آشپزها و فراوریکنندگان محلی و بعلاوه ارتباط بین منظرههای طبیعی اسلوونی و تجارب سنتی آشپزی منعکس می گردد.

انجمن گردشگری اسلوونی برای حمایت بیشتر از تعهد کشور اسلوونی به تهیه و فراوری غذای سبز در همه سطوح، یک برچسب نو با عنوان غذای سبز اسلوونی را معرفی می نماید؛ برچسبی که در آینده، بخشی از طرح سبز گردشگری اسلوونی خواهد بود. این برنامه صدور گواهینامه، از مقاصد و ارائه دهندگان خدماتی که اصل پایداری به محیط زیست را در هسته اصلی فعالیت های خود قرار می دهند، تجلیل می نماید.

انجمن گردشگری اسلوونی اخیرا وب سایت نوی را راه اندازی نموده است که داستان کامل غذا و آشپزی را در اسلوونی روایت می نماید. بخش ویژه ای از این برنامه به داستان های سرآشپزهای خلاق و پیوند آن ها با فراوریکنندگان محلی و مواد اولیه با کیفیت اختصاص یافته است. شما نیز می توانید از وب سایت انجمن گردشگری اسلوونی بازدید کنید.

منبع: کجارو / lonelyplanet
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 2042

به "تور ارزان اروپا: انتخاب اسلوونی به عنوان منطقه خلاق غذای اروپا در سال 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان اروپا: انتخاب اسلوونی به عنوان منطقه خلاق غذای اروپا در سال 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید