امکان ثبت درخواست الکترونیکی بیمه بیکاری برای رانندگان بخش خصوصی

به گزارش دکتر برای تو، سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از ثبت نام رانندگان بخش خصوصی تحت نظارت برای استفاده از مزایای بیمه بیکاری به دلیل شیوع ویروس کرونا اطلاع داد.

امکان ثبت درخواست الکترونیکی بیمه بیکاری برای رانندگان بخش خصوصی

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، ایمان غنی زاده اظهار کرد: امکان ثبت نام غیرحضوری رانندگان بخش خصوصی تحت نظارت شرکت واحد در سامانه بیمه بیکاری فراهم شده است، بهره برداران و رانندگان بخش خصوصی اتوبوسرانی تبریز می توانند بدون مراجعه به شعب بیمه تامین اجتماعی درخواست بیمه بیکاری خود را به وسیله سامانه به صورت الکترونیکی ثبت نمایند.

وی ادامه داد: سامانه ثبت درخواست به آدرس https://bimebikari.mcls.gov.ir/Darkhast.aspx این امکان را فراهم نموده تا بهره برداران و رانندگان بخش خصوصی اتوبوسرانی تبریز بتوانند درخواست خود را ثبت نمایند.

وی اعلام کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم فعالیت بهره رداران و رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری و طبق ابلاغیه وزارت کار، رانندگان بخش خصوصی تحت نظارت ناوگان شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه که دارای بیمه تامین اجتماعی هستند، می توانند از مزایای بیمه بیکاری استفاده نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 928

به "امکان ثبت درخواست الکترونیکی بیمه بیکاری برای رانندگان بخش خصوصی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان ثبت درخواست الکترونیکی بیمه بیکاری برای رانندگان بخش خصوصی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید