اعزام تکواندوکار گیلانی به مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

به گزارش دکتر برای تو، آرمین هادی پور برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به تیم ملی تکواندو ایران دعوت شد.

اعزام تکواندوکار گیلانی به مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

از سفر با تور سریلانکا ویژه فروردین 99 به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار از ، محسن سترگی، رئیس هیات تکواندو استان گیلان گفت: با صلاحدید مربیان تیم ملی تکواندوی مردان، نام آرمین هادی پور در میان برگزیدگان ترکیب تیم ملی برای حضور در بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا نهاده شد.

او با اشاره به زمان برگزاری این رقابت ها اضافه کرد: بیست و چهارمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا در بخش کیوروگی (مبارزه) از روز 14 اسفند ماه به میزبانی بیروت لبنان شروع و به مدت 3 روز نیز ادامه می یابد.

رئیس هیات تکواندوی گیلان گفت با توجه به اعلام فدراسیون تکواندو، 6 تکواندوکار برای حضور در این رقابت ها انتخاب و معرفی شدند که آرمین هادی پور نیز در وزن 58- کیلوگرم در مسابقات قهرمانی آسیا حضور و به مصاف رقبای خود خواهد رفت.

سترگی اظهار امیدواری کرد: این ملی پوش گیلانی که سهمیه حضور در المپیک 2020 توکیو را کسب نموده، با درخشش در بیست و چهارمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا مقام قهرمانی این مسابقات را به افتخارات خود بیافزاید.

آرمین هادی پور سابقه کسب 2 مدال قهرمانی آسیا (یک مدال طلا و دیگری برنز که مدال طلا برای اولین بار در تاریخ تکواندو ایران به دست آمده) را در کارنامه آسیایی خود به ثبت رسانده است.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 640

به "اعزام تکواندوکار گیلانی به مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام تکواندوکار گیلانی به مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید