اطلاعاتی جدید از گوشی گلکسیA91 سامسونگ منتشر شد ، دارای دوربین سلفی حفره دار مانند نوت 10

به گزارش دکتر برای تو، از ماهها پیش گزارشهایی درباره گلکسیA91 سامسونگ منتشر می شود. این شرکت پیش از این تایید کرده بود که این گوشی با ویژگی هایی مثل شارژ سریع 45 واتی همراه است.

اطلاعاتی جدید از گوشی گلکسیA91 سامسونگ منتشر شد ، دارای دوربین سلفی حفره دار مانند نوت 10

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، سامسونگ با اعلام برخی ویژگی های اندک معین کرده بود که گوشی گلکسی A91 بسیار شبیه به نوت 10 است.

بر اساس گزارشهای جدید این گوشی در سال 2020 با اندروید 10 روانه بازار خواهد شد و انتظار می رود که با اسنپدراگون 855 و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی همراه باشد. آخرین اطلاعات نشان می دهد که این گوشی احتمالا ظاهری مشابه با طرح های اولیه گلکسی اس 11 خواهد داشت. افزون بر این حدس زده می شود این گوشی دارای یک دوربین چهارم باشد.

البته برخی نسخه های طرح های اولیه نیز نسخه های دوربین سه گانه را نشان می دهند که با یک فلاش LED و یک دوربین زوم پریسکوپ همراه است. قسمت جلوی این گوشی تقریباً شبیه به گلکسی نوت 10 با دوربین سلفی حفره دار در قسمت بالای صفحه است - گفته می شود این دوربین دارای کیفیت 32 مگاپیکسلی است. طبق این رندرها ، به نظر نمی رسد دکمه اختصاصی بیکسبی یا حسگر اثر انگشت در این گوشی وجود داشته باشد.

گلکسی A91 با نمایشگر 6.7 اینچی سوپر آمولد با وضوح فول اچ دی عرضه می شود. گفته می شود که این گوشی دارای 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی است و از اسنپدراگون 855 استفاده می کند و انتظار می رود که حداقل یک نوع از آن دارای اتصال 5G با بلوتوث 5.0 و Wi-Fi AC باشد.

در بخش تصویربرداری یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی همراه با دوربین 12 مگاپیکسلی فوق العاده گسترده (گزارش های متناقض می گویند ممکن است 8 مگاپیکسلی باشد) و یک دوربین تله 5 مگاپیکسلی است.

منبع: انتخاب
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 578

به "اطلاعاتی جدید از گوشی گلکسیA91 سامسونگ منتشر شد ، دارای دوربین سلفی حفره دار مانند نوت 10" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعاتی جدید از گوشی گلکسیA91 سامسونگ منتشر شد ، دارای دوربین سلفی حفره دار مانند نوت 10"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید