ارشاد همدان مکان درنظرگرفته شده برای ایجاد پارک مشاهیر را نپسندید

به گزارش دکتر برای تو، به گزارش خبرنگاران، علیرضا درویش نژاد ظهر پنج شنبه در مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران بابیان اینکه طی مدت حضورم در استان همدان که حدود 6 ماه از آن می گذرد توجه به حوزه زیرساخت های فرهنگی مدنظر بوده است، گفت: باتلاش های صورت گرفته و برگزاری نشست های متعدد 5 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل موزه هنرهای معاصر همدان اختصاص یافت.

ارشاد همدان مکان درنظرگرفته شده برای ایجاد پارک مشاهیر را نپسندید

وی با بیان اینکه احداث این موزه برای استان همدان لازم است و خوشبختانه عملیات اجرایی پروژه توسط پیمانکار آغاز شده است، گفت: عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی همدان که متوقف شده بود نیز از سرگرفته شده است.

درویش نژاد بابیان اینکه این پروژه در حد زمین خالی باقی مانده بود اما اکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: عملیات اجرایی این مجتمع فرهنگی سال آینده نیز دنبال می گردد و طبق توافق اجرا شده در مرحله نخست 5 میلیارد تومان برای اجرای طرح اختصاص یافته کمااینکه ساخت پلاتوهای هنری در شهرستان ها نیز در دستور کار است.

درویش نژاد از وجود فضاهای بلااستفاده در شهرستان ها اطلاع داد و با بیان اینکه به دلیل محدودیت های اعتباری اجرا و ساخت پلاتو در شهرستان ها به تنهایی از عهده ارشاد برنمی آید و کاری سخت است، گفت: ظرفیت شورای شهر و شهرداری برای ساخت پلاتوها استفاده خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان همچنین از برطرف تصدی گری دولتی و واگذاری امور به هنرمندان اطلاع داد و بابیان اینکه ایجاد فضای نشاط و شادی مدنظر و از سیاست های وزارت ارشاد است، گفت: برنامه ریزی ها به صورتی است که همدان را به عنوان شهر لبخندها معرفی کنیم چراکه با لبخند ناهنجاری کم می گردد.

وی از برنامه ریزی برای برگزاری نمایشگاه کتاب طی ماه های آینده اطلاع داد و بابیان اینکه راه اندازی آدینه بازار کتاب نیز در دست اقدام است، گفت: در برگزاری رویدادها باید کارها به قیمت باشد نه اینکه برنامه به هر قیمتی برگزار گردد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تاکید بر اینکه برگزاری جشنواره مطبوعات نیز در دست پیگیری است و با استاندار سابق همدان برای اخذ موافقت برگزاری این برنامه رایزنی شد و در ادامه با استاندار فعلی نیز صحبت خواهیم کرد به برگزاری برنامه تجلیل از هنرمندان پیشکسوت در دهه فجر اشاره نمود.

درویش نژاد اجرای کنسرت ها در اماکن عمومی را نیز مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه در برگزاری این نوع برنامه ها بیشتر توجه به گروه های سنتی و هنرمندان بومی استان مدنظر است، گفت: سال آینده جشنواره فیلم های کمدی در همدان برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در پاسخ به این سئوال که مکان در نظر گرفته شده برای ساخت پارک مشاهیر همدان کجاست، بیان کرد: ارشاد همدان متقاضی یک فضای خاص برای ساخت این پارک است نه اینکه پارکی با 4 یا 5 تندیس ساخته گردد و نام مشاهیر بر روی گذاشته گردد.

وی گفت: شهرداری مکانی را برای ایجاد پارک مشاهیر همدان معرفی نموده بود که مکان درنظر گرفته شده برای ایجاد پارک مشاهیر همدان مورد پسند واقع نشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 124

به "ارشاد همدان مکان درنظرگرفته شده برای ایجاد پارک مشاهیر را نپسندید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارشاد همدان مکان درنظرگرفته شده برای ایجاد پارک مشاهیر را نپسندید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید