آزادسازی 2200 هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته در البرز

به گزارش دکتر برای تو، رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: حجم اراضی آزادسازی شده از ابتدای سال جاری تا به امروز نزدیک به 2200 هکتار است.

آزادسازی 2200 هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته در البرز

به گزارش خبرنگار از ،حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز با بیان این که حجم اراضی آزادسازی شده از ابتدای سال جاری تا به امروز را نزدیک به 2200 هکتاراست، گفت: از این مقدار بیش از 675 هکتار مربوط به ساوجبلاغ و 476 هکتار در حوزه قضایی چهارباغ است؛ همچنین 481 هکتار در نظرآباد، 393 هکتار در کرج، 65 هکتار در اشتهارد، 21 هکتار در فردیس و 5 هکتار در طالقان آزادسازی شده اند.

رئیس کل دادگستری استان البرز با تاکید بر عزم و جدیت دادگستری استان برای مقابله با تغییر کاربری اراضی زراعی و تعدی به اراضی ملی افزود: دستگاه قضایی استان پیشگیری و مقابله با تغییر کاربری ها را به صورت جدی پیگیری می کند و ضمن برخورد با متخلفان اجازه ادامه تصرف و تجاوز به اراضی ملی و منابع طبیعی، محیط زیست، حریم راه ها و رودخانه ها و تغییر غیرمجاز کاربری اراضی زراعی و باغ ها را نخواهد داد.

فاضلی هریکندی گفت: با ایجاد سامانه اطلاعات مکانی جامع مبتنی بر رصد دقیق و برخط تغییر کاربری ها و آخرین شرایط آزادسازی ها بر اساس داده های ماهواره ای در اختیار دادگستری استان البرز قرار خواهد گرفت.

انتهای/ ر .ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1278

به "آزادسازی 2200 هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته در البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزادسازی 2200 هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته در البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید