آرتتا: پیروزی در 6 بازی دور گروهی لیگ اروپا، هرگز کار راحتی نبود

به گزارش دکتر برای تو، تیم آرسنال با شکست داندالک، با 6 پیروزی و کسب 18 امتیاز به عنوان صدرنشین راهی دور حذفی لیگ اروپا شد.

آرتتا: پیروزی در 6 بازی دور گروهی لیگ اروپا، هرگز کار راحتی نبود

با ما سفر کنید و با تورهای نوروزی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از طرفداری و Football London، میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی تیمش به سوالات مختلف پاسخ داد.

مرحله گروهی:

مرحله گروهی در مجموع خوب بود. پیروزی در 6 بازی اروپایی هیچوقت آسان نیست. به نظرم ما بسیار با ثبات ظاهر شدیم و عملکرد خوبی داشتیم.

درباره امیل اسمیت رو:

او در پستی بازی می نماید که با توجه به کیفیتی که در اختیار دارد، این پست مناسب او نیست. او بسیار خلاق است و این توانایی را دارد تا صاحب توپ گردد و کارهای مختلفی انجام دهد. اسمیت رو برای تیم حریف یک تهدید است و از عملکردش بسیار راضی ام.

خوشبختانه می توانیم با بالوگان به توافق برسیم و قراردادش را تمدید کنیم

فولارین بالوگان و تمدید قرارداد او:

با او صحبت هایی داشتیم و خودش می داند که می خواهیم در باشگاه بماند. می دانیم که مدت قرارداد او در حال حاضر مسئله اصلی است اما در کوشش هستیم تا به بهترین شکل ممکن این مسئله را حل کنیم. او به من گفت که می خواهد در باشگاه بماند، پس خوشبختانه می توانیم با او به توافق برسیم و قراردادش را تمدید کنیم.

آیا بازیکنانی که در لیگ اروپا به میدان رفتند، در لیگ برتر انگلیس نیز بازی خواهند کرد:

بله. اکنون باید تا ماه فوریه لیگ اروپا را فراموش کنیم و با قدرت روی لیگ برتر انگلیس، لیگ کاپ و جام حذفی تمرکز کنیم. اکنون به همه بازیکنان احتیاج داریم. البته که ترکیب پر و بزرگی داریم و این موقعیت را داریم تا بازیکنانی که بهتر کار می نمایند را انتخاب کنیم و همچنان از سیستم چرخشی استفاده کنیم. این شرایط به ما این فرصت را می دهد تا از بازیکنان بیشتری در لیگ برتر انگلیس استفاده کنیم و نتایجی که احتیاج داریم را کسب کنیم.

اعتماد به نفس لیگ اروپا به لیگ برتر انگلیس نیز سرایت می نماید؟

احتیاج داریم که این اعتماد به نفس را با خود به لیگ هم ببریم و سریعا در بازی ها پیروز شویم. نمی توانیم نتایج هفته های اخیر را تحمل کنیم و می دانیم که باید از یکشنبه آغاز به بردن بازی ها کنیم.

ادی انکیتا:

او در این بازی آغاز نماینده بود و محتمل است که دوباره از ابتدا در ترکیب اصلی قرار بگیرد. انکیتا همواره در تمام صحنه ها در محوطه جریمه حریف حضور دارد. او عطش دارد و تنها زمانی راضی است که گلزنی می نماید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1396

به "آرتتا: پیروزی در 6 بازی دور گروهی لیگ اروپا، هرگز کار راحتی نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرتتا: پیروزی در 6 بازی دور گروهی لیگ اروپا، هرگز کار راحتی نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید