آتش دریافت خودروی سواری در حال حرکت

به گزارش دکتر برای تو، شهروندانی که حوالی ساعت 19 از بلوار هجرت عبور می کردند، خودروی سواری را دیدند که در حین حرکت ناگهان آتش گرفت. اتفاقی عجیب که بعد از دقایقی با حضور نیرو های آتش نشانی ختم به خیر شد.

آتش دریافت خودروی سواری در حال حرکت

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از صدا و سیما، بعد از تماس شهروندان با آتش نشانی، ستاد فرماندهی آتش نشانی حوالی ساعت 19 شب گذشته زنگ ایستگاه 15 را به صدا درآورد و نیرو ها را به همراه تیم نجات 11 که به محل نزدیکتر بود، راهی بلوار هجرت افسریه، خیابان شهید فهمیده کرد.

حمید صفا، فرمانده حاضر در محل حادثه با اشاره به جزییات این حادثه گفت: یک دستگاه خودروی سواری لیفان که یک سرنشین داشت، در حین حرکت دچار آتش سوزی شده بود که دلیل این اتفاق بایستی توسط کارشناسان و عوامل انتظامی مورد آنالیز قرار بگیرد. به محض رسیدن نیرو های آتش نشانی مشاهده شد که راننده پنجاه ساله این خودرو توانسته بلافاصله از ماشین پیاده گردد و تنها از ناحیه هر دو دست دچار سوختگی شده بود.

وی اضافه کرد: نیرو ها بلافاصله پس از کشیدن لوله آبدهی اقدام به کنترل و مهار شعله های آتش کردند و همزمان نیز برای انتقال مصدوم به بیمارستان هم از عوامل اورژانس درخواست شد تا به محل حادثه مراجعه نمایند. با مهار و خاموش کردن آتش و خنک کردن خودرو، آتش نشانان برای اطمینان بیشتر داخل اتاق آن را جستجو و از عدم وجود سرنشین دیگر مطمئن شدند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1358

به "آتش دریافت خودروی سواری در حال حرکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش دریافت خودروی سواری در حال حرکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید