گره گشایی ترافیکی در منطقه14 ، اصلاح هندسی و توسعه میدان 13 آبان

به گزارش دکتر برای تو، با اجرای اقدامات ترافیکی و اصلاح هندسی در میدان سیزده آبان ، شهروندان ساکن در محدوده منطقه14 در زمان عبور و مرور در اطراف این میدان در راهبندان و ترافیک نمی مانند و وقتشان بی فایده تلف نمی گردد.

گره گشایی ترافیکی در منطقه14 ، اصلاح هندسی و توسعه میدان 13 آبان

به گزارش خبرنگاران، شهردار منطقه 14 بابیان اینکه با اجرای طرح اصلاح هندسی در میدان سیزده آبان، عبور و مرور خودروها روان و گره ترافیکی معابر منتهی به این میدان برطرف می گردد، اضافه کرد:میدان سیزده آبان از میادین مهم و پر تردد در این منطقه است که در بیشتر ساعات روز با مشکلاتی نظیر تداخل حرکتی خودروها به علت پارک دوبل خودورها در اطراف میدان بعلاوه گره ترافیکی سنگین روبروست.

محمدامین سالاری پوردر ادامه از کمبود فضای سبز اطراف این میدان صحبت کرد که به ویژه در ایام مذهبی و مناسبت ها به واسطه تجمع مردم برای حضور در این برنامه ها رسیدگی به آن ضروری به نظر می رسد.

وی اضافه کرد: بر این اساس و به منظور بازشدن گره ترافیکی بعلاوه افزایش سیمای بصری، طرح توسعه این میدان به ابعاد 1500 متر اجرایی می گردد.

شهردار منطقه14 تاکید نمود: این طرح درآینده نزدیک و برای ایجاد فضایی امن برای عابران پیاده و خالی شدن وسایل نقلیه در حاشیه میدان و حرکت و روان سازی خودروها، با اجرای اصلاحات هندسی و باز شدن گره های ترافیکی و زیباتر و وسیع تر شدن میدان اجرا می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1402 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 2251

به "گره گشایی ترافیکی در منطقه14 ، اصلاح هندسی و توسعه میدان 13 آبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گره گشایی ترافیکی در منطقه14 ، اصلاح هندسی و توسعه میدان 13 آبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید