گردش در سطح لندن با تانک

به گزارش دکتر برای تو، آیا تا کنون برایتان پیش آمده که هوس کنید داخل تانکی را ببینید؟ یا این که سوار آن شده و از این خیابان به آن خیابان بروید؟ خب، برایتان خبرهای خوبی داریم. به تازگی این امکان فراهم آمده که در سطح شهر لندن با تانک به گردش بپردازید. با خبرنگاران همراه شوید تا در ادامه بیشتر برایتان بگوییم.

گردش در سطح لندن با تانک

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

گردشگران دیگر می توانند به امن ترین شکل ممکن به گشت و گذار در شهر لندن بپردازند. دلیل این امنیت بالا هم این است که آن ها سوار یک تانک خواهند شد! در ازای مبلغ 1500 پوند استرلینگ، دو نفر گردشگر می توانند با خیال راحت در خیابان های پایتخت انگلستان گردش و از مناظر و جاذبه های مشهور آن بازدید نمایند. دلیل این راحتی خیال هم، سواری در یک خودرو مسلح است که قبلا به ارتش بریتانیا تعلق داشته است. این تانک 15 تنی که ابوت نام دارد، هم اکنون قابل اجاره است و توسط مالک شرکت تنکس الات (Tanks A Lot)، آقای نیک مید آن را می راند. گردشگران می توانند سوار بر تانک، از جاذبه های لندن مانند برج ساعت بیگ بن و ساختمان مجلس بازدید نمایند. این تانک، اتوماتیک است و به سیستم حرکتی و چرخشی مناسب برای انواع مانور مجهز است که راندن آن به گفته نیک، اندکی شبیه راندن ماشین های برقی شهربازی است. این تانک در طول دوران خدمت نظامی خود، در دهه 60 میلادی، دارای برد 9 مایلی بوده است که این برد برای نابودی کامل محدوده مرکز شهر لندن کافی است! نیک که 54 سال دارد، این تانک غول پیکر سبز را در کلوپی در منطقه آیلینگتون (Islington) در مرکز لندن نگهداری می نماید. البته، در وقت هایی که با آن گردشگران را در مناطق توریستی شهر مانند میدان ترافالگار و تاور بریج نمی گرداند. به گفته نیک، که اهل دانستیبل (Dunstable) از منطقه بدفوردشر انگلستان است، این باید امن ترین گردش توریستی در بریتانیا باشد! وی در ادامه اضافه کرد: این تانک دیگر از خدمت نظامی کنار گذاشته شده است اما هنوز ضد گلوله است. ما دوس داشتیم در تبلیغاتمان از اصطلاحات جنگی نیز استفاده کنیم اما فکر کردیم شاید باعث سو تفاهم گردد. تا کنون که کسی جلوی ما را نگرفته است و هیچ افسر پلیسی جرات نکرده ما را جریمه کند. همه این تانک را دوست دارند، گرچه گاهی پیش آمده که چند دوچرخه سوار از دیدن تانکی غول پیکر پشت سرشان ترسیده باشند. گفته می گردد این تانک به شکل تعجب آوری راحت است و توجه بسیاری از توریست های متعجب را به خود جلب می نماید. ناتاشا بلک و مگان گیبسون اولین کسانی بودند که سوار بر این تانک به تور دور شهر رفتند. بعد از اتمام تور، مگان گفت که این گردش بی نظیر بوده و هیچ وقت در زندگی اش این تعداد آدم به وی خیره نشده بودند. وی سپس اضافه کرد: به شکل غریبی راحت بود. هیچ وقت در زندگی تا این اندازه احساس امنیت نداشتم! مالک تانک، نیک می گوید که بیست سال است این تانک را دارد و هنوز هم مثل روز اول خوب کار می نماید. گردش سه ساعته با این تانک برایتان 1500 پوند هزینه خواهد داشت و می توانید از وب سایت شرکت تنکس الات (Tanks a Lot) تور خود را رزرو کنید. نظر شما درباره این گردش عجیب و جالب چیست؟ نظرات خود را به خبرنگاران بگویید. منبع: dailymail.co.uk

منبع: کجارو
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 655

به "گردش در سطح لندن با تانک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردش در سطح لندن با تانک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید