ژاپن 4 - اراوگوئه 3 ، خط و نشان سامورایی ها برای جام ملت ها

به گزارش دکتر برای تو، ژاپن پیشتر هم در مقابل پاناما که مقابل کره جنوبی امروز به تساوی 2- 2 دست یافت، با نتیجه 3 بر صفر پیروز شده بود تا نشان دهد که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی جام ملت ها در امارات است.

ژاپن 4 - اراوگوئه 3 ، خط و نشان سامورایی ها برای جام ملت ها

به گزارش خبرنگاران ،تیم فوتبال ژاپن امروز در دیداری دوستانه به مصاف اروگوئه رفت و در شرایطی که اروگوئه با ستاره هایی نظیر گودین و کاوانی در این مسابقه حاضر شده بود،در سرانجام و در یک دیدار جذاب و تماشایی با نتیجه 4 بر 3 مغلوب ژاپن شد.

گل اول این دیدار توسط ژاپن با حرکت تماشایی تاکومی مینامینو به دست آمد و در دقیقه 28 پریرو بازی را به تساوی کشید. پیش از سرانجام نیمه اول اما اوساکا روی یک ریباند گل دوم را زد تا شاگردان موریاسو با پیروزی به رختکن بروند.

در نیمه دوم کاوانی موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند ولی باز هم این ژاپنی ها بودند که با دو گل مینامینو و دوآن حساب کار را 4 بر 3 کردند تا گل رودریگوئز در دقیقه 75 نتواند مانع از شکست شاگردان تابارز در استادیوم پر از تماشاگر سایتما گردد.

ژاپن پیشتر هم در مقابل پاناما که مقابل کره جنوبی امروز به تساوی 2- 2 دست یافت، با نتیجه 3 بر صفر پیروز شده بود تا نشان دهد که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی جام ملت ها در امارات است.

3-185

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 60

به "ژاپن 4 - اراوگوئه 3 ، خط و نشان سامورایی ها برای جام ملت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاپن 4 - اراوگوئه 3 ، خط و نشان سامورایی ها برای جام ملت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید