پلاتینیوم گیمز: اگر دست خودمان بود بایونتا 3 را همین حالا عرضه می کردیم

به گزارش دکتر برای تو، در حالی که بازی بایونتا 3 برای اولین بار در جریان مراسم گیم اواردز سال 2017 معرفی گشت، تا به امروز همچنان خبر جدیدی از آن منتشر نشده است تا نگرانی طرفداران بیشتر شود. با این حال، برای چندمین بار متوالی پلاتینیوم گیمز اعلام کرده که از شرایط توسعه بازی راضی است و به آن افتخار می کند.

پلاتینیوم گیمز: اگر دست خودمان بود بایونتا 3 را همین حالا عرضه می کردیم

اوایل سال جاری هیدکی کامیا اشاره کرده بود که ممکن است بازی در سال میلادی جاری معرفی شود. با این حال، اکنون که فقط 3 ماه از سال 2021 به جای مانده است، به نظر می رسد که نمی توان با این اطمینان صحبت کرد. او در مصاحبه تازه خود با سایت VGC اعلام کرده است: اگر دفعه قبل را به خاطر داشته باشید، من گفتم که با وجود اینکه همه درباره بایونتا 3 می پرسند، شاید شما باید به همه بگویید که مدتی این موضوع را فراموش کنند. من فعلا باید به آن موضع پایبند باشم زیرا در نهایت، این تصمیم ما نیست که چه چیزی بگوییم و آن را چه موقع بگوییم.

آتسوشی اینابا، مدیر پلاتینیوم گیمز، اضافه می کند: نیازی به نگرانی نیست. در حال حاضر نگران آن نباشید. همه چیز خوب است.

کامیا در ادامه صحبت های خود بیان می کند: به همان اندازه که همه برای دیدن بازی بایونتا 3 شگفت زده اند، ما هم واقعا منتظر انتشار آن هستیم. همه افرادی که روی پروژه کار می کنند به کارهایی که روی این پروژه انجام داده ایم، بسیار افتخار می کنند و می خواهند تا دیگران هم ببینند که در این مدت مشغول چه کاری بوده ایم. به همان اندازه که طرفداران منتظر آن هستند، ما هم منتظر روزی هستیم که بتوانیم آن را نشان همه دهیم.

در سال 2019 اینابا بیان کرده بود که این یک اثر بسیار جاه طلبانه خواهد بود و استودیوی پلاتینیوم گیمز تمرکز زیادی را روی آن خواهد گذاشت. البته، نکته عجیب این است که پلاتینیوم گیمز در این سال ها درگیر پروژه های متفاوتی بوده است که برخی از آن ها به انتها خاصی نرسیده اند. با این حال، به نظر می رسد که تمرکز روی بایونتا 3 بیشتر از دیگر پروژه های این استودیو است و این بزرگ ترین پروژه فعلی آن ها باشد.

با این وجود، این اولین باری نیست که آن ها چنین سخنان مشابهی را بیان کرده اند. در گذشته هم هیدکی کامیا اعلام کرده بود که مراحل ساخت بایونتا 3 به خوبی پیش می رود و نباید طرفداران نگران آن باشند. این سناریو تکراری هم قضیه را عجیب و هم کمی خنده دار کرده است. البته، کامیا اکنون بیان کرده که نشان دادن بازی به نینتندو بستگی دارد اما این هم در نوع خود عجیب است زیرا علتی ندارد نینتندو در نمایش دوباره این اثر این همه تأخیر بیندازد. به همین علت، نینتندو هم در ماه ژوئن بیان کرده بود که بازی همچنان در حال توسعه است و فرایند خوبی را پشت سر می گذارد. در واقع تنها چیزی که در این سال ها از بازی شنیده ایم، همین موضوع بوده که سازندگان شرایط توسعه آن را مطلوب خطاب کرده اند. تقریبا این فرایند هر سال از زمان معرفی بازی تا اکنون ادامه داشته است.

اکنون 4 سال از معرفی اولیه این بازی سپری شده است و هنوز هیچ چیز تازه ای از آن ندیده ایم. با این حال، هنوز چند ماهی تا انتها سال به جای مانده و نمی توان کاملا ناامید بود، شاید بالاخره نینتندو تصمیم بگیرد که آن را دوباره نشان دهد.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1804

به "پلاتینیوم گیمز: اگر دست خودمان بود بایونتا 3 را همین حالا عرضه می کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلاتینیوم گیمز: اگر دست خودمان بود بایونتا 3 را همین حالا عرضه می کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید