پرواز همزمان 3281 پهپاد در شانگهای

به گزارش دکتر برای تو، یک شرکت خودروسازی کره ای با به پرواز درآوردن همزمان 3281 پهپاد در آسمان شانگهای رکورد جدیدی را در این زمینه در گینس به ثبت رساند.

پرواز همزمان 3281 پهپاد در شانگهای

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

پیش از این در المپیک زمستانی 2018 نمایشی با پرواز همزمان 1218 پهپاد با همکاری شرکت اینتل اجرا شده بود. اما از آن موقع تا به امروز به طور مکرر رکوردهای تازه ای در این زمینه در نقاط مختلف دنیا ثبت شده است.

شرکت جنسیس از زیرمجموعه های شرکت خودروسازی هیوندایی کره جنوبی برای پیشبرد اهداف تبلیغاتی خود نمایشی از پرواز 3281 پهپاد را در شانگهای اجرا نموده است. این پهپادها در آسمان شب لوگوی این شرکت را به نمایش گذاشتند.

رکورد قبلی در این زمینه متعلق به یک شرکت فناوری در شنزن چین به نام دامودا بود که در شهریور ماه سال گذشته 3051 پهپاد را به طور همزمان به پرواز درآورده بود. راهنمایی همزمان این تعداد پهپاد با استفاده از نرم افزارهای مشخص جهت خاصی صورت می گیرد که از برخورد و تصادم پهپادها با یکدیگر جلوگیری می نمایند.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1589

به "پرواز همزمان 3281 پهپاد در شانگهای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز همزمان 3281 پهپاد در شانگهای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید