ورزشکار لرستانی امروز به مصاف حریفان می رود

به گزارش دکتر برای تو، خبرنگاران: ورزشکار لرستانی امروز در مسابقات جهانی موی تای مالزی با حریفان خود رقابت می کند.

ورزشکار لرستانی امروز به مصاف حریفان می رود

به گزارش خبرنگاران از خرم آباد، نخستین روز رقابت های جهانی موی تای امروز ساعت 14 به وقت محلی در جزیره لنکاوی مالزی آغاز می شود.

در نخستین روز رقابت های جهانی موی تای در جزیره لنکاوی مالزی سه ورزشکار ایرانی به میدان می روند که مجید رازانی ورزشکار لرستانی یکی از سه موی تای کار ایرانی است که امروز در وزن 86 کیلوگرم به مصاف حریفان خود می رود.

مجید رازانی در وزن 86 کیلوگرم مقابل جوزف مککینون مارک حریف دیگری از کانادا قرار می گیرد و علی زرین فر در وزن 57 کیلوگرم، اوزان اونولیسمایل از ترکیه را پیش رو دارد و مسعود مینایی موی تای کار دیگر ایرانی در وزن 71 کیلوگرم با پاول مککینون از کانادا رقابت می کنند.

رقابت های جهانی موی تای در لنکاوی مالزی از ساعت 14 امروز به وقت محلی آغاز و تا ساعت 19 ادامه می یابد و در هر روز 30 مسابقه برگزار می شود.

تیم موی تای ایران در کلاس آ مسابقات جهانی لنکاوی مالزی شرکت کرده است و با حریفان به رقابت می پردازد.

در این رقابت ها که بالاترین سطح مسابقات موی تای در جهان است قهرمانان کشورهای مختلف حضور دارند.

در رقابت های جهانی موی تای مالزی که از امروز آغاز و تا روز جمعه ادامه می یابد بیش از دو هزار ورزشکار از 120 کشور حضور دارند؛ این رقابت ها در بخش آماتوری و نوجوانان و در 40 رده مختلف نیز برگزار می شود.

در رقابت های جهانی موی تای مالزی یاسر پرمهر در وزن 45 کیلوگرم از خوزستان، مهرداد صیادی در وزن 51 کیلوگرم از البرز، علی زرین فر در وزن 57 کیلوگرم از البرز و مسعود عبدالمالکی در وزن 63.5 کیلوگرم از تهران شرکت دارند.

مسعود مینایی در وزن 71 کیلوگرم از البرز، حسین کرمی در وزن 75 کیلوگرم از کردستان، مجید رازانی در وزن 86- کیلوگرم از لرستان و شهرام دالوند در وزن 91- کیلوگرم از لرستان دیگر موی تای کاران ایرانی شرکت کننده در این رقابت ها هستند.

مرتضی علی پناهی، محمد پورصادق و حمدالله عبادتی نیز به عنوان سرمربی، مربی و مدیر این تیم را در مالزی همراهی می کنند.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 474

به "ورزشکار لرستانی امروز به مصاف حریفان می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزشکار لرستانی امروز به مصاف حریفان می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید