واکنش رسمی بردیف به پیشنهاد ایتالیایی سردار آزمون

به گزارش دکتر برای تو، سرمربی تیم فوتبال روبین کازان روسیه پایان به پیشنهاد لاتزیوی ایتالیا برای جذب شاگرد ایرانی و موردعلاقه اش واکنش نشان داد.

واکنش رسمی بردیف به پیشنهاد ایتالیایی سردار آزمون

با ما همراه باشید و با قیمت تورهای ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از اسپورت روسیه، سرمربی تیم روبین کازان گفت که هیچ حرفی در خصوص جدایی احتاقتصادی سردار آزمون، یوناتان و ماکسیم ندارد و اخبار رسانه ها نیز در رابطه با آنها صدق نمی کند.

قربان بردیف در پاسخ به پرسشی درباره صحبت های زیادی که در خصوص انتقال سردار آزمون به لاتزیون ایتالیا و حضور یوناتان و ماکسیم در لوکوموتیو مسکو و حفظ آنها به خاطر شرایط اقتصادی جوانمردانه مورد نظر یوفا گفت: نمی دانم شما درباره چه چیزی حرف می زنید. تمام اخباری که در رسانه ها نوشته شده اند به من ارتباطی ندارند. پس از دریافت پیشنهادها می توانیم صحبت کنیم.

سرمربی تیم روبین کازان در خصوص 2 شکست متوالی در فصل جدید لیگ برتر روسیه و نزدیک شدن این تیم به مدل موردنظرش گفت: هنوز تا رسیدن به فرم ایده آل فاصله داریم. در خط حمله خواسته های بسیار زیادی داریم اما اصلاحات در تیم دیده می شوند. نگاه ما به آینده مثبت است. عدم کسب امتیاز در 2 بازی اخیر خوب نیست با این حال وحشتی نداریم و با آرامش مهیای بازی با آرسنال می شویم.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 732

به "واکنش رسمی بردیف به پیشنهاد ایتالیایی سردار آزمون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش رسمی بردیف به پیشنهاد ایتالیایی سردار آزمون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید