نمایش ضربان قلب با عینک شنای هوشمند

به گزارش دکتر برای تو، شرکت فرم با همکاری شرکت پولار عینک شنای هوشمند خود را به ردیاب ضربان قلب مجهز کرد.

نمایش ضربان قلب با عینک شنای هوشمند

شاید تصور کنید که شرکت فرم(Form) فراوری عینک های هوشمند شنا را به درجه کمال رسانده است زیرا چندی پیش خبر رسید که این شرکت عینک شنایی فراوری نموده که بازی های المپیک را شبیه سازی می نماید.

ولی باید گفت شرکت فرم میخواهد ویژگی جدیدی را به عینک های هوشمند جدید خود اضافه کند که بتوان با استفاده از آن ضربان قلب را اندازه گیری کرد.

شرکت فرم روز گذشته خاطرنشان کرد که با شرکت محصولات پوشیدنی تناسب اندام پولار(Polar) همکاری نموده تا فناوری سنجش ضربان قلب در عینک های شنای خود را معرفی کند.

این ویژگی از ماه نوامبر شروع خواهد شد و نسخه بروزرسانی یک نرم افزار رایگان از شرکت فرم، عینک های شنای این شرکت را با حسگرهای ضربان قلب OH1 و OH1+ شرکت پولار سازگار خواهد نمود.

با استفاده از این عینک شنا، شناگران قادر خواهند بود با استفاده از واقعیت افزوده، میزان ضربان قلب خود را درون یکی از لنزهای عینک و در یک نمایشگر مشاهده نمایند.

ردیابی ضربان قلب برای شناگران از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این افراد اطلاعات دریافت شده را برای اولین بار به هنگام شنا کردن مشاهده می نمایند.

حسگرهای پولار به وسیله یک بند به عینک متصل می شوند و داده های دریافت شده هم به صورت بیسیم و در زمان واقعی به عینک شنا منتقل می شوند.

پس از تکمیل فرآیند شنا، اطلاعات به اپلیکیشن شنای شرکت فرم انتقال داده می گردد. برنامه هم داده های ضربان قلب را با معیارهایی مانند میزان سکته، سرعت و کالری همگام خواهد نمود.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 342

به "نمایش ضربان قلب با عینک شنای هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش ضربان قلب با عینک شنای هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید