نشست های چشمه خوانی برای 6 کتاب

به گزارش دکتر برای تو، نشست نقد و آنالیز کتاب های استخوان، موج نو، مزرعه، وقایع نگاری های الجزایر، فضا به مثابه پشتیبان و چرتوپیا در نشست های چشمه خوانی برگزار می گردد.

نشست های چشمه خوانی برای 6 کتاب

به گزارش خبرنگاران، نشست های چشمه خوانی به نقد و تحلیل تازه­ های نشر چشمه در حوزه های ادبیات داستانی، شعر، مطالعات سینمایی، هنر، طنز و ناداستان اختصاص دارد. در هر نشست از نویسندگان و مترجمان کتاب به همراه چند نفر از منتقدان حوزه مربوط دعوت می گردد. همچنین در ابتدای هر نشست فیلمی در ارتباط با موضوع کتاب مورد بحث به نمایش درمی آید.

برنامه­ شش نشست چشمه خوانی تا انتها تیرماه به این توضیح است:

کتاب استخوان نوشته علی اکبر حیدری با سخنرانی امیر نصری و با حضور نویسنده کتاب و مهدی یزدانی­ خرم، روز دوشنبه (دهم تیرماه).

کتاب موج نو: با سینما ایران چگونه دگرگون شد نوشته احمد طالبی نژاد با سخنرانی جمعی از سینماگران، نویسندگان و هنرمندان سینما، با حضور نویسنده کتاب، روز آدینه (چهاردهم تیر).

کتاب مزرعه نوشته تام راب اسمیت با ترجمه نادر قبله ای با سخنرانی کاوه میرعباسی و با حضور مترجم کتاب و مهدی­ یزدانی­ خرم، روز دوشنبه (هفدهم تیر)

کتاب وقایع نگاری ­های الجزایر نوشته آلبر کامو با ترجمه هانیه رجبی با سخنرانی سینا دادخواه و مهدی یزدانی­ خرم و با حضور مترجم کتاب، روز آدینه (بیست ویکم تیر).

کتاب فضا به مثابه­ پشتیبان نوشته فواد فراهانی با سخنرانی بهرنگ صمدزادگان و هلیا دارابی، با حضور مولف اثر و امیر نصری، روز دوشنبه (بیست وچهارم تیر).

چرتوپیا نوشته آیدین سیارسریع با حضور سوشیانس شجاعی فرد، مسعود مرعشی و احسان پیربرناش، با حضور نویسنده و محسن پوررمضانی، روز آدینه (بیست­ وهشتم تیر کتاب)

این جلسات از ساعت 17 در کتاب فروشی نشر چشمه کارگر به نشانی کارگر شمالی، تقاطع بزرگراه شهید گمنام، خیابان چهارم، نبش خیابان صالحی، پلاک 2 برپا می گردد و حضور برای همه آزاد است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 223

به "نشست های چشمه خوانی برای 6 کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست های چشمه خوانی برای 6 کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید