مقاله: پارک ملی تورتوگرو (Tortuguero) کاستاریکا

به گزارش دکتر برای تو، در اینجا دائما باران می بارد و اوج فصل بارانی است باران های کارائیب می توانند از باد شمالی عبور کنند و هفته ها بمانند. این منطقه یکی از بارانی ترین مناطق کاستاریکا است و حتی در فصل تابستان هم بارش باران معمول است.

مقاله: پارک ملی تورتوگرو (Tortuguero) کاستاریکا

هنگام تصمیم گیری در مورد زمان بازدید، آب و هوای پارک ملی Tortuguero جای نگرانی ندارد.

از مسیرهای پیاده روی یا قایق سواری در امتداد کانال ها، می توان میمون ها و کینجاجوس را مشاهده کرد. Peccary وtapir نیز وجود دارند اما دیدن آنها دشوارتر است. لاک پشت های آب شیرین، مارمولک ها، مارها، قورباغه ها، وزغ ها و دوزیستان دیگر نیز زیاد هستند.

سواحل زیادی وجود دارد، اما منطقه ساحلی برای شنا مناسب نیست زیرا موج سواری و جریان های آن ناهموار و قوی است. کوسه ها زیاد هستند. صدها و حتی هزاران لاک پشت سبز و چرمی را می توان مشاهده کرد (به راهنمایی ها توجه کنید) که یک شب در سواحل لانه می کنند و تخمگذاری می کنند. اخیراً اقدامات حفاظتی باعث افزایش تعداد لانه های لاک پشت در منطقه شده است.

فصل لاک پشت های Green Sea و Hawksbill از ژوئیه تا اکتبر آغاز می شود و اوج آن در آگوست است و لاک پشت های Leatherback از فوریه تا آوریل بسیار نادر و کم است. دیدن لاک پشت های دیگر در هر زمان از سال امکان پذیر است.

منبع مقاله: پارک ملی تورتوگرو (Tortuguero) کاستاریکا

انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1857

به "مقاله: پارک ملی تورتوگرو (Tortuguero) کاستاریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: پارک ملی تورتوگرو (Tortuguero) کاستاریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید