مقاله: انوشیروان نوریان: مربی خوب هم بیاید، زیرآبش را می زنند

به گزارش دکتر برای تو، به نظرم بزرگترین اشتباه ثوری این بود که اکبر احدی را به عنوان سرمربی انتخاب کرد.

مقاله: انوشیروان نوریان: مربی خوب هم بیاید، زیرآبش را می زنند

به هر حال ثوری نباید این اشتباه را مرتکب می شد. اکبر احدی همواره بزرگترین مشکل بوکس ایران بوده و در سال های گذشته هم او نتوانسته بود عملکرد خوبی در تیم ملی داشته باشد اما با این حال این مسوولیت را باز هم به او دادند. این سوال برای من وجود داشته که چرا همواره احدی حضور دارد؟ آیا بوکس ایران قهرمان دیگری ندارد؟ همین الان هم که تمامی تقصیرها را گردن ثوری انداختند. عجیب است که احدی می گوید بوکسورها هم به لحاظ بدنی و هم به لحاظ فنی خیلی آماده بودند. اگر تا این حد آماده بودند پس چرا همه باختند؟ به نظرم بهانه آوردن دیگر بس است.

مربی خوب در ایران کم نداریم اما متاسفانه بوکس همواره درگیر باندبازی بوده و به همین دلیل نتوانسته کار خود را پیش ببرد. اگر این باند بازی ها نبود حتما می شد مربیان بزرگی را در اختیار داشت.

در خصوص مربی خارجی چند بحث مطرح است. اول اینکه بزرگترین و بهترین مربی خارجی که به ایران آمد، آسبال کوبایی بود اما به چه سرنوشتی دچار شد؟ متاسفانه بعضی از همین مربیان که به دنبال رسیدن به سرمربیگری تیم ملی بودند، زیرآب او را زدند. اگر مربی خارجی بیاوریم ولی این باند بازی ها را تمام نکنیم باز هم راه به جایی نمی بریم و بوکس دوباره آسیب می خورد. ضمن اینکه معمولا مربی خوب خارجی را به ایران نمی دهند و دیدیم که بعد از آسبال کوبایی مدام مربیان درجه چند خارجی به ایران آمده اند. ضمن اینکه همین الان هم ثوری می گوید مربی خارجی می آورم، همین آقایان اصلا شادمان نیستند.

منبع مقاله: انوشیروان نوریان: مربی خوب هم بیاید، زیرآبش را می زنند

انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1849

به "مقاله: انوشیروان نوریان: مربی خوب هم بیاید، زیرآبش را می زنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: انوشیروان نوریان: مربی خوب هم بیاید، زیرآبش را می زنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید