مقاله: آب و هوای تایلند در فصول مختلف

به گزارش دکتر برای تو، اگر در ماه فروردین با تور تایلند همراه شوید، با آب و هوایی آفتابی روبرو خواهید شد. در این زمان هوا صاف و آفتابی بوده و به راحتیم می توانید در طی سفر خود به این کشور از مناظر زیبای طبیعی بازدید نمایید. در اردیبهشت ماه آب و هوای تایلند لطیف و آفتابی شده و می توانید در سواحل نقره فام به شنا بپردازید و حمام آفتاب بگیرید. همچنین در ماه اردیبهشت آبی خوشبو که به عقیده مردم تایلند بدبختی و گناهان را پاک می کند، به روی مردم ریخته می ریزند. در ماه خرداد تقریبا فصل سفر تمام شده و به دلیل بارندگی های پراکنده اواخر بهار مسافران کمتری جذب این کشور خواهد شد. هتل ها و رستورانهای این فصل و سایر مناطق زیبای آن با مبلغ پایین تر خدمات ارائه می کنند و شما می توانید در این ماه سفر تایلند را برنامه ریزی نمایید و از سواحل خلوت لذت ببرید و برای در امان ماندن از بارندگی ها به سواحل آفتابی شرقی تایلند مراجعه نمایید.

مقاله: آب و هوای تایلند در فصول مختلف

دی ماه هم زمان با ژانویه و زمان تعطیلات کریسمس می باشد و شلوغ ترین زمان سفر به تایلند می باشد. اگر قرار است در این فصل با تور تایلند همراه شوید باید ابتدای دی ماه را برای سفر انتخاب کنید و از هوای خوب آن لذت ببرید. حتما در این زمان هتل های خوبی هم می توانید رزرو کنید. در این ماه احتمال بارندگی هم کم شده و برای آفتاب گرفتن سواحل غربی بسیار مناسب هستند. هوا در شمال تایلند خنک خواهد شد و در ماه بهمن فستیوال سال نو چینی ها برگزار می گردد و سراسر تایلند جشن و شادی و نور و عروسکهای اژدهای قرمز رنگ را می توان مشاهد ه کرد. مردم در همه جا شادی می کنند و آتش بازی آسمان شبها را همانند روز روشن می کند. در ماه اسفند بیشتر کشور گرم شده است و بارندگی فقط در سواحل شرقی وجود دارد. برای ایم که با طبیعت زیبای کشور تایلند روبرو شوید، بهتر است فصل زمستان را برای سفر انتخاب کنید.

در مهر ماه، بارندگی ها کمتر خواهد شد اما همچنان باران می بارد و هوا کمی خنک تر خواهد شد. هنوز فروشگاه ها در این زمان خلوت و حراج هستند. آبان ماه در پوکت جشنواره گیاه خواران نیز برگزار می گردد. در تور تایلند به شنا توصیه می کنیم در این جشنواره 9 روزه شرکت کنید. در ماه آذر سواحل غربی آفتابی شده است و علاقه مندان به سواحل آرام به سواحل کرابی و پوکت سفر می کنند. در ضمن چون نزدیک فصل زمستان می باشد صبح ها و عصر ها هوا خنک خواهد شد.

منبع مقاله: آب و هوای تایلند در فصول مختلف

انتشار: 25 مهر 1400 بروزرسانی: 25 مهر 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1838

به "مقاله: آب و هوای تایلند در فصول مختلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آب و هوای تایلند در فصول مختلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید