فیلم توهین نفیسه روشن به مردم ! ، شما نادان هستید!

به گزارش دکتر برای تو، خبرنگاران: صحبت های جنجالی نفیسه روشن درباره مردمی که درک نمی نمایند بازیگران و سلبریتی ها چه زندگی سختی دارند را در این ویدیو ببینید.

فیلم توهین نفیسه روشن به مردم ! ، شما نادان هستید!

نفیسه روشن متولد 13 اردیبهشت 1361 در تهران است. نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون است. نفیسه روشن در محله باغ صبا تهران به جهان آمده است . پدر نفیسه روشن مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش و مادرش خانه دار می باشد. نفیسه روشن گفت: نادان تو چه می فهمی بازیگران چه سختی می کشند !

به گزارش خبرنگاران، واکنش جنجالی نفیسه روشن بازیگر زن سینما و تلویزیون به قضاوت های کاربران درباره زندگی هنرمندان و افراد مشهور همه را متعجب کرد.

نفیسه روشن همواره نسبت به مسائل خصوصی و انتقاد مردم از زندگی خود واکنش تند نشان داده است ولی خب آنگونه که روی این مسائل حساس است از انتشار ندادن آن جلوگیری نمی نماید. مثلا روی قضاوت مردم نسبت به طلاق گرفتنش خیلی حساس است اما خودش اعلام می نماید طلاق گرفته و حاشیه سازی می نماید.

جهانی نفیسه روشن بعد از ازدواج دوم

نفیسه روشن بعد از ازدواج دومش که پس از سفر جنجالی اش به کربلا آن را اطلاع رسانی کرد تقریبا غیب شده و خبری از او نیست. خیلی ها می گویند سعی دارد با ازدواج جدیدش به آرامش برسد و مدتی از شبکه های اجتماعی دور باشد تا موج حاشیه های او فروکش کند. نفیسه روشن در چند مصاحبه گفته بود که در سینما و تلویزیون فساد وجود دارد و بعضی از بازیگران خاص نقش های خاص می گیرند. او حتی در یک کمپین نامه به ریس صدا و سیما شرکت نموده بود که خانم های متاهل دیگر نقش نمی گیرند ولی همه حرف های خودش را تکذیب می نماید و می گوید سوء تفاهم شده است ! نفیسه روشن مدتی را مجرد بوده ولی حالا دوباره ازدواج نموده و متاهل شده است. باید دید آیا مدتی بعد دوباره مصاحبه می نماید که وقتی متاهل شوی نقش ها هم کم می شوند یا نه ! فعلا تا همینجا به یاد می سپاریم که نفیسه روشن می گوید در تلویزیون فساد وجود ندارد و بازیگران زن با متاهل شدن کم کار نمی شوند... او با سفر به کربلا حاشیه های زیادی را به وحود آورده بود ولی دقیقا بعد از برگشت از سفر با اعلام ازدواجش دوباره تیتر یک حاشیه ها شد.

منبع: برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 23 دی 1400 بروزرسانی: 23 دی 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1940

به "فیلم توهین نفیسه روشن به مردم ! ، شما نادان هستید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم توهین نفیسه روشن به مردم ! ، شما نادان هستید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید