فوتبال دنیا، ابراهیموویچ: گالیانی مرا مجبور به ترک میلان کرد، به همسرم گفتم محال است PSG شروطم را قبول کند

به گزارش دکتر برای تو، فوتبال دنیا - زلاتان ابراهیموویچ مدعی است که سال 2012 برخلاف میل باطنی اش مجبور به ترک میلان شده است.

فوتبال دنیا، ابراهیموویچ: گالیانی مرا مجبور به ترک میلان کرد، به همسرم گفتم محال است PSG شروطم را قبول کند

به گزارش خبرنگاران، این روزها شایعات فراوانی درباره کوشش میلان برای برگرداندن زلاتان ابراهیموویچ به سن سیرو شنیده می گردد، تیمی که ایبرا می گوید به میل خودش آن را ترک ننموده و آدریانو گالیانی، مدیر اجرایی سابق این باشگاه او را مجبور به انجام این کار نموده است.

ابراهیموویچ در بخشی از کتاب جدیدش با عنوان من فوتبال هستم، درباره دلیل رفتنش از میلان نوشته است: گالیانی به من گفت زلاتان نگران نباش، ما تو را نخواهیم فروخت. چند هفته بعد من در خانه ام در سوئد بودم. ساعاتی برای جت اسکی از خانه خارج شده بودم و وقتی برگشتم دیدم پنج تماس بی پاسخ از مینو رایولا (مدیربرنامه های زلاتان) داشته ام. او برایم این پیغام را گذاشته بود: اوکی، لئوناردو با تو تماس می گیرد. با خودم گفتم لئوناردو؟ لئوناردو چه کسی است؟ و بعد ناگهان فهمیدم که او دارد درباره لئوناردو مدیر ورزشی (سابق) پاری سن ژرمن صحبت می نماید.

ابراهیموویچ خاطر نشان نموده است: به مینو گفتم: من تماس لئوناردو را جواب نمی دهم، گالیانی به من گفته که مرا نخواهد فروخت. بعد مینو خیلی ساده جواب داد: می دانم، اما آنها همین حالا هم تو را فروخته اند. تابستان آن سال وقتی با مینو صحبت کردم، به او گفتم که شروط سختی برای PSG مشخص می کنم. من می خواستم حقوقم در میلان را حفظ کنم. می خواستم حقوقی پیشنهاد بدهم که آنها بگویند: اوه پسر، خیلی داری غلو می کنی. حقوق درخواستی ات زیادی بالاست. جدول رده بندی سری A

ستاره سابق منچستریونایتد تصریح نموده است: می خواستم با شروطم آنها را منصرف کنم. به همین دلیل به مینو گفتم که همه آن چیزهایی که می خواهم را یادداشت کن. من هم هر آنچه می خواستم را فهرست کردم و وقتی تمام شد به هلنا (همسر ابراهیموویچ) گفتم که پاری سن ژرمن هرگز شروط مرا قبول نمی نماید و محال است، اما تنها 20 دقیقه بعد، مینو دوباره با من تماس گرفت و گفت: تمام چیزهایی که خواسته بودی را به دست می آوری. بعد از آن دیگر جایی برای برگشتن نمانده بود. من هم گفتم: اوکی، حالا که همه چیز را آماده نموده ای، من هم پای حرفم می ایستم. وقتی که می گویم کاری را انجام می دهم، انجامش می دهم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 74

به "فوتبال دنیا، ابراهیموویچ: گالیانی مرا مجبور به ترک میلان کرد، به همسرم گفتم محال است PSG شروطم را قبول کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، ابراهیموویچ: گالیانی مرا مجبور به ترک میلان کرد، به همسرم گفتم محال است PSG شروطم را قبول کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید