فرهنگ مردم کانادا

به گزارش دکتر برای تو، در کشور کانادا نوع پوشش آزاد است و هرکس می تواند طبق عقاید خود پوشش خود را انتخاب نماید. ورود به ساختمان های دولتی، سخنرانی ها و همینطور مجالس رسمی اغلب با کت و شلوار و یا دامن و کت برای بانوان همراه است و به طور کلی استفاده از لباس های رسمی بیشتر دیده می گردد.

فرهنگ مردم کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین سفر به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

تنوع فرهنگی در این کشور زیاد است و به طور کلی در هر منطقه لباس مخصوص به همان دیده می گردد. در کشور کانادا تا زمانی که دو نفر از حالت رسمی خارج نشده اند همدیگر را به فامیل صدا می نمایند و این موضوع از دسته آداب و رسوم مردم کانادا محسوب می گردد. در زمان دست دادن مستقیم به چشم شخص نگاه می نمایند. در مناطق فرانسوی زبان این کشور سخت گیری کمتر است. در آداب و رسوم مردمان کشور کانادا لبخند زدن یک گزینه همیشگی است. در واقع آنها بسیار علاقمند به خوش اخلاقی هستند و بر روی این موضوع بسیار تأکید دارند.

هدیه دادن در کانادا بسیار رایج است به طوری که برای جشن های تولد و کریسمس ها به عزیزانشان هدیه می دهد. اگر شما برای شام به خانه کسی دعوت شوید می توانید یک جعبه شکلات به عنوان هدیه انتخاب کنید. در این کشور هرگز نباید از پول نقد به عنوان هدیه استفاده کرد.

در طول سال بارها و بارها جشنواره های خیابانی برگزار می گردد و کانادا از دسته کشورهای بسیار شاد محسوب می گردد. آداب غذا خوردن در این کشور غیر رسمی است.

برخورد مردم کانادا با ایرانیان در شرایط نرمال قرار گرفته است اما باید این نکته را بدانیم که در این کشور اگر با صدای بلند صحبت کنید و یا دست به تمسخر فردی بزنید قطعاً با شما برخورد می گردد، عموماً مردم کانادا تا حد مشخصی می توانند به زبان انگلیسی صحبت نمایند بنابراین ارتباط گیری با آنها کار چندان سختی نیست. مردم کانادا مهمان نواز هستند.

انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 721

به "فرهنگ مردم کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهنگ مردم کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید