عذرخواهی بابت خرابی پله های برقی، کوشش شبانه روزی شهرداری برای راه اندازی مجدد

به گزارش دکتر برای تو، معاون هماهنگی امور منطقه ها سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: از زمان تحویل پل ها تا به امروز که حدود 3 هفته از آن می گذرد، سازمان زیباسازی شهر تهران 71 یونیت از 239 پله برقی را که دچار نقص فنی بودند بعد از برطرف عیب، روشن نموده است.

عذرخواهی بابت خرابی پله های برقی، کوشش شبانه روزی شهرداری برای راه اندازی مجدد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مهدی قربانی، معاون هماهنگی امور منطقه ها سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: از زمان تحویل پل ها تا به امروز که حدود 3 هفته از آن می گذرد، سازمان زیباسازی شهر تهران 71 یونیت از 239 پله برقی را که دچار نقص فنی بودند بعد از برطرف عیب، روشن نموده است.

مهدی قربانی اضافه نمود: از مردم به خاطر شرایط نامناسب پل های هوایی عذرخواهی نموده و اعلام می کنیم، سازمان زیباسازی از اول فروردین 1401 پل هوایی مکانیزه را از معاونت حمل ونقل و ترافیک تحویل گرفته تا بعد از برطرف عیب و ایمن سازی کامل، آنطور که در شان شهروندان است، پل ها را در اختیار مردم قرار دهد.

وی ادامه داد: طی کارشناسی های اجرا شده در همان روز های نخست که پل ها را تحویل گرفتیم، 239 یونیت از مجموع 501 پله برقی به علت نقص فنی و بخش دیگری به علت ایمنی پایین خاموش بودند.

با کوشش 24 ساعته پای این پروژه خواهیم بود تا ماهانه 25 درصد این پل ها را برطرف عیب، روشن و ایمن سازی خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 تیر 1401 بروزرسانی: 6 تیر 1401 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 2092

به "عذرخواهی بابت خرابی پله های برقی، کوشش شبانه روزی شهرداری برای راه اندازی مجدد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عذرخواهی بابت خرابی پله های برقی، کوشش شبانه روزی شهرداری برای راه اندازی مجدد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید