شاگردان خولیو ولاسکو در مرحله نهایی سطح دو لیگ جهانی

به گزارش دکتر برای تو، به گزارش خبرنگاران، در سطح دو لیگ جهانی والیبال سال 2015 دوازده 12 کشور رقابتهای دور مقدماتی خود را از شنبه 26 اردیبهشت ماه در سه گروه برای کسب یک سهمیه مرحله نهایی شروع کردند. این رقابتها به مدت هشت هفته پیگیری شد و از هر گروه یک تیم به مرحله نهایی سطح دو که به میزبانی بلغارستان برگزار می گردد، صعود کردند که تیم های فرانسه، آرژانتین و بلژیک هستند.

شاگردان خولیو ولاسکو در مرحله نهایی سطح دو لیگ جهانی

مرحله نهایی سطح دو لیگ جهانی 10 و 11 جولای (19 و 20 تیرماه) در بلغارستان پیگیری خواهد شد که قهرمان این مسابقات راهی مرحله نهایی سطح یک در برزیل می گردد. در گروه نخست سطح دو، تیم بلغارستان با کسب 21 امتیاز از 8 پیروزی صدرنشین شد و راهی مرحله نهایی شد. اما با توجه به اینکه بلغارستان میزبان مرحله نهایی این سطح است، تیم آرژانتین نیز با کسب 21 امتیاز از هفت پیروزی در گروه دوم شد و راهی مرحله نهایی این رقابتها شد.

در این گروه تیم کانادا با 23 امتیاز از 6 پیروزی در صندلی سوم نهاده شد. (پیروزی کمتر نسبت به آرژانتین و امتیاز بیشتر) تیم کوبا نیز با 7 امتیاز از 3 پیروزی در رتبه بعدی نهاده شد. در گروه دوم سطح دو نیز تیم فرانسه با اقتدار و 35 امتیاز از 12 پیروزی در صدر نهاده شد راهی مرحله نهایی این سطح شد. فرانسه یکی از مدعیان قهرمانی در سطح دو و صعود به مرحله نهایی سطح یک سال جاری است.

در این گروه تیم های ژاپن، جمهوری چک و کره جنوبی به ترتیب با 17، 12 و 8 امتیاز در رتبه های دوم تا چهارم گروه نهاده شدند و به کار خود در این رقابتها سرانجام دادند. در گروه سوم سطح دو، تیم ملی والیبال بلژیک با 27 امتیاز از 10 پیروزی صدرنشین شد و جواز حضور در مرحله نهایی را به دست آورد.

تیم ملی والیبال هلند با کسب 26 امتیاز از 9 پیروزی در این گروه دوم شد و تیم های فنلاند و پرتغال به ترتیب با 14و 5 امتیاز از 4 و یک پیروزی در مکان های سوم و چهارم نهاده شدند و به کار خود در لیگ جهانی سرانجام دادند.

بنابر این چهار تیم بلغارستان، فرانسه، بلژیک و آرژانتین در مرحله نهایی سطح دو لیگ جهانی برای یک سهیه برزیل با یکدیگر مبارزه خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 431

به "شاگردان خولیو ولاسکو در مرحله نهایی سطح دو لیگ جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاگردان خولیو ولاسکو در مرحله نهایی سطح دو لیگ جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید