شاهین برای ملاقات با مس به کرمان نمی رود، درخواست بوشهری ها برای تعویق بازی

به گزارش دکتر برای تو، سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر گفت که اعضای این تیم، نتوانستند برای ملاقات با مس کرمان به این شهر سفر نمایند.

شاهین برای ملاقات با مس به کرمان نمی رود، درخواست بوشهری ها برای تعویق بازی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، باشگاه شاهین شهرداری بوشهر از ابتدای فصل 01-1400 لیگ دسته اول، همچون سال های گذشته با مسائل اقتصادی فراوانی دست و پنجه نرم می کرد و شاگردان مهدی قنبری هنوز پولی دریافت نکرده اند. حتی زمزمه هایی درباره سفر نکردن اعضای تیم شاهین به کرمان برای ملاقات امروز (سه شنبه) مقابل مس کرمان به گوش می رسید که این موضوع اکنون به حقیقت پیوسته است.

محسن گلستانی سرپرست تیم شاهین در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره این موضوع گفت: باشگاه ساعت 5 بعدازظهر روز گذشته به ما بیان نمود که در بازی با مس کرمان شرکت کنید. در آن ساعت ما پرواز به کرمان را از دست داده بودیم و نتوانستیم پرواز چارتر هم بگیریم. کوشش کردیم با اتوبوس به کرمان برویم که بیشتر از 13 ساعت در راه می ماندیم. می خواستیم به وسیله تهران، شیراز یا اصفهان به کرمان برویم که این اتفاق میسر نشد.

وی در خصوص کوشش باشگاه شاهین برای تعویق ملاقات با مس کرمان بیان نمود: با رئیس هیئت فوتبال بوشهر و نیز باشگاه مس کرمان صحبت کردیم تا راهی برای تعویق بازی پیدا نمایند که این کوشش ها به نتیجه مثبتی نرسیده است. حتی با محمودزاده (مسئول برگزاری لیگ دسته اول) صحبت کردیم تا این مسابقه به تعویق بیفتد که او دلایل منطقی و فنی برای رد این درخواست داشت. بازیکنان ما آمادگی خود را برای سفر به کرمان بیان نمودند، اما فرصت از دست مان رفته بود.

سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر در واکنش به عدم تمایل شهرداری این شهر به ادامه تیمداری در لیگ یک به خبرنگاران گفت: شهرداری در ابتدای فصل تصمیم به مزایده باشگاه گرفت و این یعنی مدیران نمی خواهند تیمداری نمایند. تیم تنها به علت حفظ ارزش 15 میلیاردی خود در مسابقات شرکت کرد و مدیران می خواستند در میانه راه، باشگاه را به مشتری مناسب واگذار نمایند. امیدوارم با یاری سایر دستگاه ها از جمله هیئت فوتبال بوشهر و اداره کل ورزش و جوانان استان به کارمان ادامه بدهیم.

گلستانی در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه شاهین می تواند فصل جاری را به خاتمه برساند یا خیر، گفت: ساعت 12:30 امروز جلسه ای داریم که درباره مسائل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر و نیز سرنوشت کلی تیم تصمیم گیری می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 فروردین 1401 بروزرسانی: 30 فروردین 1401 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 2032

به "شاهین برای ملاقات با مس به کرمان نمی رود، درخواست بوشهری ها برای تعویق بازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهین برای ملاقات با مس به کرمان نمی رود، درخواست بوشهری ها برای تعویق بازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید