ساوانی: دوران سرمربیگری بروتو رو به انتها است

به گزارش دکتر برای تو، خبرنگاران: کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: فشار عمومی، دوران سرمربیگری مائورو بروتو را در تیم ملی ایتالیا پایان خواهد داد.

ساوانی: دوران سرمربیگری بروتو رو به انتها است

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال ایتالیا با کسب ضعیف ترین نتایج ممکن به کار خود در مسابقات قهرمانی جهان در لهستان پایان داد. کریستین ساوانی، کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایتالیا در مورد عملکرد این تیم در لهستان به روزنامه گاتزتا دلو اسپورت گفت: اگر به بازیکنان نگاه کنید، متوجه می شوید که مسئله ای وجود داشته است. من بیشتر از همه از این ناراحت و ناامید شدم که دیدم آنها روحیه مبارزه ندارند. من نمی دانم مشکل چیست ولی مطمئن هستم که تیم فعلی والیبال ایتالیا، با تجربه ترین تیم سال های اخیر کشور ماست.

ساوانی معتقد است که دوران سرمربیگری مائورو بِروتو در تیم ملی ایتالیا تمام شده است: نتایج بروتو تا پیش از مسابقات قهرمانی جهان خوب بود اما ایتالیایی ها در صورتی که مسئله ای برای تیم ملی پیش بیاید، سرمربی را مقصر می دانند. من به شخصه امیدوارم که مائورو کارش را در تیم ملی ادامه دهد ولی ناراحت هستم که فشار عمومی، دوران سرمربیگری او را در تیم ملی ایتالیا پایان خواهد داد.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 492

به "ساوانی: دوران سرمربیگری بروتو رو به انتها است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساوانی: دوران سرمربیگری بروتو رو به انتها است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید