ساختمان تشریفات فرودگاه بین المللی کرمان بهسازی شد

به گزارش دکتر برای تو، خبرنگاران: مدیرکل فرودگاه های کرمان گفت: با مشارکت شهرداری کرمان، عملیات پوششی و ساماندهی و بهسازی دیوار بنای ساختمان تشریفات فرودگاه کرمان اجرا شد.

ساختمان تشریفات فرودگاه بین المللی کرمان بهسازی شد

جهت دریافت خدمات طراحی آلاچیق در حیاط با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، محمد نخعی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تعامل میان شهرداری کرمان و این فرودگاه در بازسازی دیوار بنای ساختمان تشریفات فرودگاه بین المللی کرمان اظهار کرد: این عملیات با توجه به اهمیت موضوع، در یک روز انجام شد.

وی با اشاره به اینکه برای بازسازی دیوار این بنا از ورقه های آهنی استفاده شده است، اضافه کرد: سامان دهی عمومی این بنا در دستور کار است و در صورت تامین و جذب اعتبار استانی، برنامه ترسیم شده برای سامان دهی عمرانی این پروژه، اجرایی می گردد.

محمد نخعی با اشاره به تحقق بیشتر اهداف دولت الکترونیک بخصوص در حوزه اطلاع رسانی و پاسخگویی اضافه کرد: در کنار دو سامانه اطلاع رسانی و یک سامانه پاسخگویی این اداره کل، امر اطلاع رسانی پروازی (FIDS)و نیز تبلیغات مناسبتی با ارتقاء کیفی و کمی سامانه های قبلی به گیرنده و نمایشگرهای نوین در سالن های پایانه ای در حال ساماندهی است.

وی از نصب سه دستگاه نمایشگر 42 اینچ LEDدر پایانه داخلی توسط بخش خصوصی اطلاع داد و توضیح داد: مجموعا تعداد 12 دستگاه از نمونه مذکور برای پوشش کلیه مکان های پایانه ای در نظر گرفته شده که در حال جایگزینی سامانه های نوین LED به جای سامانه های تصویری پیشین از نوع LCD است.

نخعی اعتبار تهیه این ملزومات و نیز گیرنده های دیجیتال منصوبه را حدود 300 میلیون ریال خاطرنشان کرد و اضافه کرد: سطح مصرف انرژی سامانه های جدید نسبت به نمایشگرهای قدیمی و پرمصرف، دقیقا یک چهارم کاهش می یابد.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 883

به "ساختمان تشریفات فرودگاه بین المللی کرمان بهسازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساختمان تشریفات فرودگاه بین المللی کرمان بهسازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید