زیباترین مکان های کانادا

به گزارش دکتر برای تو، کانادا کشور پهناوری با چشم اندازهای عمدتا دست نخورده ای است و تنوع شگفت اگیز زیستگاه و طبیعت شکوهمندی را دارا می باشد. تصویر کوه ها با قله های پوشیده از برف در آب های یخی منعکس می گردد و جنگل های انبوه حیواناتی را برای تماشا در خود پنهان نموده است. شما باید حتما حیات وحش کانادا را از نزدیک ببینید تا باورتان گردد درباره چه چیزی صحبت می گردد. دشت های گندم یک پوشش طلایی ایجاد نموده است و در زیر آن زمین های ناهموار، بسترهای فسیلی دایناسوری وسیعی واقع شده است. تعداد زیاد پارک های ملی و جاده های خوش منظره هر کسی را وادار به ماندن در این کشور می نماید. در اینجا پنج تا از زیباترین مکان ها در کانادا معرفی می گردد. در ادامه با مجله خبرنگاران همراه باشید.

زیباترین مکان های کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین هزینه های سفر به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

دریاچه پی تو (Peyto Lake)، کانادا

دریاچه پی تو در یک دره که توسط کوه ای سر به فلک کشیده راکی کانادا که دریاچه را تغذیه می نماید محافظت می گردد. در تابستان، تکه های سنگی کوه به داخل دریاچه می افتد و به آن رنگ آبی سیر غلیظی می دهد. این دریاچه همراه با کوه های با شکوه و جنگل های وسیع، یک چشم انداز خیره نماینده را به وجود آورده است. دریاچه پی تو به راحتی به وسیله باغ راه آیس فیلدز، که از داخل پارک ملی بَنف عبور می نماید، قابل دسترسی است.

زیرفلات های پارک ملی گروس مورن (Gros Morne National Park)

در این مکان نزدیک ترین فاصله تا مریخ را در کل کره زمین تجربه خواهید کرد. در غرب سواحل نیوفاندلند، پارک ملی گروس مورن گسترده شده است. در میان خلیج های دست نخورده متعدد و سرزمین های سرسبز انبود، چشم انداز های گسترده ای که با نام زیرفلات شناخته می گردد، وجود دارد. وقتی روی سنگ هایی که از جبه زمین آمده اند گام برمی دارید، داستان هایی که در این محل روی داده است را مرور می کنید که چگونه لایه های زیر پوسته، در طول چند صد میلیون سال پیش در اثر فشار به سطح زمین رسیده اند.

شبه جزیره بروس (Bruce Peninsula)

این محل که در جنگل های انبوهی خانه دارد، بر روی صخره های ناهموارش درختانی واقع شده است که قدیمی ترین درختان نه تنها در انتاریو بلکه در کل آمریکای شمالی به شمار می رود. در پایین آن، نزدیک آب های خنک خلیج جورجیا، زمین های لم یزرع آهکی کمیابی وجود دارد. این شبه جزیره سرسبز سرشار از گیاهان و جانوران از جمله 44 گونه ارکیده و بیش از 120 گونه پرنده است.

پارک ملی کلوآنی (Kluane National Park)

به این طبیعت دست نخورده کوهستانی خوش آمدید. پارک ملی کلوآنی واقع در گوشه جنوب غربی منطقه یوکان مفتخر به داشتن مرتفع ترین قله در کانادا یعنی کوه لوگان می باشد. کوه های پرشیب و بیش از 2000 یخچال طبیعی چهار پنجم مساحت پارک را شامل می گردد. بقیه مساحت پارک با یخزارهای گسترده، دره های حاصلخیز و آب های نیلگون پوشیده شده است.

ژرف دره آگاوا (Agawa Canyon)

با تور قطاری آگاوا همراه شوید تا از راستا های پرپیچ و خم آن که از میان دره های تند و پرشیب و تنگراه های گسترده عبور می نماید، لذت ببرید. این محل که در سپر زمین شناسی کانادا واقع شده است، بخشی از قدیمی ترین کوهستان ها را داراست. چهار آبشار که در امتداد کرانه ژرف دره قرار دارند، آب رودخانه آگاوا را تامین می نمایند. در طول سپتامبر یا اکتبر برای حظ بردن کامل به این محل بیایید که در این زمان جنگل ها با رنگ های قرمز روشن، بنفش و طلایی فصل پاییز رنگین می شوند.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 711

به "زیباترین مکان های کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین مکان های کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید