رونمایی از ستاره برزیلی در فوتبال ایران با پیراهن قرمز

به گزارش دکتر برای تو، هافبک برزیلی تازه فولاد دقایق کوتاهی را در ملاقات محبت آمیز به میدان رفت و خود را برای حضور پرقدرت در لیگ ایران محک زد.

رونمایی از ستاره برزیلی در فوتبال ایران با پیراهن قرمز

به گزارش خبرنگاران، فولاد با خریدهای متنوعی که در جابجایی داشته، تیم تازهی را برای لیگ بعدی آماده نموده که طرفداران فولاد امیدوارند تا تیمشان بتواند دوباره جایگاه قبلی خود در جمع بالانشینان را باز پس بگیرد.

لوکاس کاندیدو که فصل گذشته در الظفره امارات حضور داشت و در لیگ برتر این کشور 12 بازی انجام داد، پس از توافق با مدیران باشگاه فولاد خوزستان به جمع شاگردان علیرضا منصوریان پیوست. البته الظفره در سرانجام فصل به لیگ پایین تر سقوط کرد و این هافبک برزیلی ترجیح داد تا از این تیم جدا گردد.

او فصل گذشته یک گل و دو پاس هم در کارنامه خود ثبت کرد. کاندیدو که همراه با اتلتیکو مینیرو برزیل در لیگ های مختلف این کشور به میدان رفته و در فصل 13-2012 قهرمانی لیبرتادورس را در آمریکای جنوبی به دست آورد، در باشگاه های ویتوریا و پونته پرتا برزیل نیز جزو مهره های ثابت بوده است.

هافبک برزیلی تازه فولاد که در ملاقات محبت آمیز اخیر تیم جدیش دقایقی را مقابل سایپا به میدان رفت، می تواند یکی از خارجی های مجذوب نماینده لیگ سال جاری بگردد و باید منتظر بمانیم و ببینیم که عملکرد او در تیم علی منصور چگونه خواهد بود.

فولادی ها روز چهارشنبه در نخستین ملاقات خود باید در سیرجان به مصاف گل گهر بروند و مسیر لیگ بیست و سوم خود را شروع نمایند. ملاقاتی که با حضور بانوان سیرجان انجام می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 مرداد 1402 بروزرسانی: 15 مرداد 1402 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 2292

به "رونمایی از ستاره برزیلی در فوتبال ایران با پیراهن قرمز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از ستاره برزیلی در فوتبال ایران با پیراهن قرمز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید