دنیای بعد از جنگ به روی صحنه می رود

به گزارش دکتر برای تو، خبرنگاران/اصفهان تئاتر ناشناس شماره 12 به طراحی و کارگردانی رهام بحیرایی از 21 دی ماه تا دهم بهمن در سالن نقش دنیا تالارهنر روی صحنه می رود تا روایتگر وقایع پس از جنگ باشد.

دنیای بعد از جنگ به روی صحنه می رود

رهام بحیرایی دربارۀ این تئاتر به خبرنگاران می گوید: نمایشنامه ناشناس شماره 12 نوشته خانم گراسیا مورالس با ترجمه پژمان رضایی، یک درام مدرن اسپانیایی است که وقایع پس از جنگ دنیای دوم، روابط انسان ها و جوامع اروپایی را روایت می نماید.

او ادامه می دهد: داستان ناشناس شماره 12 در واقع واکاوی زمانه پس از جنگ است و از این جهت که بیشتر کشورها به نوعی درگیر این مسئله بوده اند، موضوع آن مبتلابه و قابل تعمیم است.

این کارگردان، با اشاره به بازیگران این نمایش اظهار می نماید: در انتخاب و چینش بازیگران، سعی کردیم همزمان از بازیگران با تجربه و جوان استفاده کنیم و در حال حاضر، یکی از چهار بازیگر نمایش از پیشکسوتان تئاتر است.

علاقه مندان برای تماشای نمایش ناشناس شماره 12 که بازیگرانی چون مصطفی شیرخانی، امیرمسعود میرمجربیان، الناز فرشاد و مائده وحید در آن ایفای نقش می نمایند، می توانند از 21 دی ماه تا دهم بهمن ساعت 18 به سالن نقش دنیا واقع در تالار هنر مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 اسفند 1400 بروزرسانی: 26 اسفند 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 2008

به "دنیای بعد از جنگ به روی صحنه می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنیای بعد از جنگ به روی صحنه می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید