در سفر به هنگ کنگ چه کنیم؟

به گزارش دکتر برای تو، سفر به هنگ کنگ

هنگ کنگ یکی از سرزنده ترن و شلوغ ترین شهرهای دنیا است و با جذابیت هایی که دارد گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب می نماید. این شهر آنقدر جاذبه ها و تفریحات زیادی دارد که وقتی برای اولین بار به آنجا می روید دقیقا نمی دانید که باید گشت و گذار از آن را از کجا آغاز کنید. برای اینکه در این شهر دچار سردرگمی نشوید و بتوانید در مدت کوتاه سفر برترین استفاده را از وقت خود ببرید چند نمونه از کارهایی که حتما باید در سفر به هنگ کنگ انجام دهید را به شما معرفی می کنیم، با خبرنگاران همراه باشید.

در سفر به هنگ کنگ چه کنیم؟

به قله ویکتوریا بروید و منظرهی نفسگیر از شهر داشته باشید

قله ویکتوریا یکی از جاذبه های نمادین هنگ کنگ و برترین محل برای تماشا منظره پانورامایی شهر آسمان خراش هاست. سوار بر قطار شوید و طوری برنامه ریزی کنید که یک ساعت و نیم قبل از غروب خورشید به بالای کوه برسید تا لحظه چراغانی شدن آسمان خراش ها از آن بالا ببینید.

در مقرون به صرفه ترین رستوران میشلین استار دنیا غذای دیم سام بخورید

سفر شما به هنگ کنگ بدون اینکه طعم بینظیر غذای دیم سام را امتحان کنید کامل نمی گردد. به مقرون به صرفه ترین رستوران میشلین استار در دنیا بروید و در آنجا اسنک های خوشمزه و اصیل هنگ کنگی را امتحان کنید. ظاهر این غذاها به به طور زیبایی درست و چیده شده اند و حسابی اشتهای شما را تحریک می نماید.

لحظاتی هیجان انگیز را در پارک اوشن بگذرانید

به پارک دیزنی لند که بیشتر برای بچه ها است نروید و به جای آن به پارک اوشن در بخش جنوبی جزیره هنگ کنگ که یک پارک موضوعی زندگی دریایی است و برای بزرگسالان طراحی شده بروید. در این پارک روزی پر هیجان انتظار شما را می کشد، در آن حیوانات مختلف این شهر را می بینید و سوار بر ترن هوایی ای هیجانی می شوید.

در بازارهای خیابانی مقرون به صرفه خرید کنید

اگر می خواهید تجربه خرید منحصربفرد داشته باشید به بازارهای خیابانی شلوغ هنگ کنگ بروید. در این بازارها تقریبا می توانید هر چیزی که می خواهید را پیدا کنید. بازار خیابانی تمپل از بازارهای معروفی است که در آنجا می توانید لباس، ساعت و تمام چیزهایی را که در طول روز به آن نیاز دارید بخرید. در بازار لیدیز بیش از 100 غرفه وجود دارد که انواع لباس و زیور آلات را می فروشند حتما از این بازار تماشا کنید و از چانه زدن بر سر قیمت خجالت نکشید.

مدت بیشتری را در فرودگاه هنگ کنگ بمانید

فرودگاه هنگ کنگ یکی از برترین فرودگاه های دنیا است در این فرودگاه جاذبه های زیادی برای تماشا و امکانات خرید و رستوران وجود دارد.

سوار قایق شوید و نمایش سیمفونی نورها را ببینید

در بندر ویکتوریا قبل از ساعت 8 عصر سوار بر قایق شوید تا نمایش سیمفونی نورها و آسمان خراش های شهر را ببینید. در این نمایش نورها با تابش نور لیزر به طور هماهنگ با نوای موسیقی به حرکت در می آیند و تماشای این صحنه را در این شهر نباید از دست داد.

منبع: lifehack.org

منبع: الی گشت
انتشار: 26 فروردین 1401 بروزرسانی: 26 فروردین 1401 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 2027

به "در سفر به هنگ کنگ چه کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در سفر به هنگ کنگ چه کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید