خانه های مبله بوشهر پس از بحران کرونا برای اخذ مجوز اقدام نمایند

به گزارش دکتر برای تو، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر گفت: خانه های مبله برای اخذ مجوز پس از بحران شیوع ویروس کرونا اقدام نمایند تا بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند زیرا فرایند پلمب برای تمامی تأسیسات گردشگری غیرمجاز تا سرانجام سال 99 وجود دارد.

خانه های مبله بوشهر پس از بحران کرونا برای اخذ مجوز اقدام نمایند

جهت دریافت خدمات اجرای هزینه اجرای بام سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر، محمدحسین ارسطو زاده گفت: با توجه به ابلاغیه های وزارت کشور برای ساماندهی تأسیسات گردشگری به ویژه فعالیت خانه های مبله، جلسات متعددی در سال 1398 برگزار گردید تا بتوانیم مجوز فعالیت برای این خانه ها را صادر کنیم به این منظور برای ارائه خدمات باکیفیت به مسافران، چندین مجوز فعالیت موقت در سال گذشته صادر شد.

او در مورد شرایط صدور مجوز در سال 1399 گفت: سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی همگانی، فرایند بازرسی ها از تأسیسات گردشگری تشدید شده است، در حال حاضر صدور مجوز برای خانه های مبله تا اطلاع ثانوی مقدور نیست. البته این فرایند پس از سرانجام شیوع ویروس کرونا به شکل جدی پیگیری خواهد شد و افراد می توانند با درخواست و دریافت مجوز به فعالیت خود ادامه دهند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهربا اشاره به ادامه فعالیت کمیته پیشگری و جلوگیری از ویروس کرونا این اداره کل گفت: این کمیته به فعالیت خود ادامه خواهد داد و پس از سرانجام بحران کرونا به عنوان کمیته نظارت بر اماکن و تأسیسات گردشگری تا سرانجام سال فعالیت خواهد داشت.

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 805

به "خانه های مبله بوشهر پس از بحران کرونا برای اخذ مجوز اقدام نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه های مبله بوشهر پس از بحران کرونا برای اخذ مجوز اقدام نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید