مسیرهای ورودی به مناطق گردشگرپذیر کرمان مسدود می شود

به گزارش دکتر برای تو، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمان گفت: در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا تمامی مسیرهای ورودی به مناطق گردشگر پذیر این استان مسدود می شود.

مسیرهای ورودی به مناطق گردشگرپذیر کرمان مسدود می شود

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، فریدون فعالی بابیان اینکه در حال حاضر مسیرهای ورودی به منطقه ثبت جهانی شهداد، روستای دستک اند میمند وآبشار راین، به طور کامل مسدود شده است، اظهار کرد: به منظور تردد نکردن و لزوم ممانعت از تجمع در مناطق گردشگری استان کرمان، تمامی مسیرهای ورودی به این مناطق مسدود می شود.

او بابیان اینکه کنترل مسیرهای منتهی به جاذبه های گردشگری استان کرمان هیچ گونه مزاحمتی برای ساکنان بومی و محلی ایجاد نخواهد کرد، شرح داد: صرفاً از تردد افراد و خودروهای غیربومی به مناطق گردشگر پذیر ممانعت به عمل خواهد آمد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمان بابیان اینکه علیرغم توصیه های بهداشتی شاهد گشت وگذار برخی افراد در عرصه های گردشگری استان کرمان هستیم، عنوان نمود: از هم وطنان به ویژه هم استانی های عزیز درخواست می شود از سفر به نقاط گردشگری اجتناب کنند و طبق توصیه های وزارت بهداشت در خانه بمانند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 889

به "مسیرهای ورودی به مناطق گردشگرپذیر کرمان مسدود می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسیرهای ورودی به مناطق گردشگرپذیر کرمان مسدود می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید