حمله شبه نظامیان قسد به تظاهرکنندگان سوری در دیرالزور

به گزارش دکتر برای تو، خبرگزاری خبرنگاران- شبه نظامیان قسد مورد حمایت آمریکا به تظاهرکنندگان سوری در روستای بریقه در دیرالزور حمله کردند.شبه نظامیان قسد مورد حمایت آمریکا به تظاهرکنندگان سوری در روستای بریقه در دیرالزور حمله کردند.

حمله شبه نظامیان قسد به تظاهرکنندگان سوری در دیرالزور

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از شبکه الاخباریه سوریه، شبه نظامیان قسد مورد حمایت آمریکا به تظاهرنمایندگان سوری در روستای بریقه در دیرالزور حمله کردند.

حمله به شبه نظامیان قسد (نیرو های سوریه دمکراتیک) مورد حمایت آمریکا در استان های الرقه و حسکه همچنان ادامه دارد، به طوریکه در حمله به خودرو ها و مناطق استقرار شبه نظامیان قسد، چهار شبه نظامی کشته و چند نفر دیگر زخمی شدند.

به گفته بعضی منابع محلی، بمبی که بعضی افراد ناشناس در خودروی شبه نظامیان قسد در شرق الرقه جاسازی نموده بودند منفجر شد که براثر آن سه نفر از آن ها کشته و چهار نفر دیگر زخمی شدند.

این درحالیست که در اردوگاه الهول در حومه حسکه در جنوب شرقی سوریه نیز، یک نیروی قسد به ضرب گلوله افراد ناشناس کشته شد.

از سوی دیگر شبه نظامیان قسد به سوی سوری هایی که در اعتراض به اقدامات شبه نظامیان قسد در روستای زغیر جزیره در حومه دیرالزور تظاهرات نموده بودند تیراندازی کردند که براثر آن یک کودک سوری زخمی شد.

به گفته بعضی منابع محلی، تظاهرنمایندگان جاده های اصلی حومه دیر الزور را با لاستیک های ماشین بستند و با سردادن شعارهایی، اقدامات شبه نظامیان قسد علیه اهالی را محکوم کردند.

اهالی روستا های حسکه و دیرالزور بار ها طی ماه های گذشته با برگزاری تظاهرات، اقدامات شبه نظامیان قسد را محکوم نموده اند. شبه نظامیان قسد نیز در واکنش به برگزاری این تظاهرات به سوی آن ها تیراندازی می نمایند که در نتیجه این اقدامات شماری از سوری ها شهید و زخمی شده اند.

این درحالی است که اهالی روستای العزبه در دیرالزور نیز در اعتراض به اقدامات شبه نظامیان قسد تظاهرات گسترده ای برگزار کردند.

این تظاهرات در اعتراض به اقدام قسد در ربودن شمار زیادی از جوانان منطقه و انتقال آن ها به اردوگاه های آموزشی برای مبارزه در کنار آن ها برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1438

به "حمله شبه نظامیان قسد به تظاهرکنندگان سوری در دیرالزور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله شبه نظامیان قسد به تظاهرکنندگان سوری در دیرالزور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید