جزایر رویایی فلوریدا

به گزارش دکتر برای تو، برترین جزایر فلوریدا

فلوریدا یکی از برترین مقاصد گردشگری آمریکا است که در آن سواحلی باورنکردنی، پارک های تفریحی بزرگ و شهرهای هیجان انگیز مختلفی وجود دارد. وقتی شهرهایی مثل اورلندو و میامی از برترین محل ها برای مسافرت هستند اگر به این شهرها رفته و از بعضی از برترین جزایر فلوریدا تماشا نکنید ضرر نموده اید، جزایری که از هیاهوی شهری به دور هستند و می توانید در آن ها آرامش را جست و جو کنید. با خبرنگاران همراه باشید می خواهیم درباره برترین جزایر فلوریدا حرف بزنیم.

جزایر رویایی فلوریدا

جزیره کی وست

معروف ترین جزیره فلوریدا جزیره کی وست است، کی وست در جنوبی ترین بخش این استان واقع شده است و با آب و هوای خود که در تمام طول سال گرم است از معروفیت جهانی برخوردار می باشد. فرقی نمی کند ژانویه باشد یا جولای، آب و هوای این جزیره همواره مطبوع و دلپذیر است ، اگر علاقمند به تاریخ هستید حتما از خانه تاریخی ارنست تماشا کنید و به کاخ سفید ترومن بروید که در گذشته روسای جمهمور در زمستان در آن کار می کردند. در هنگام غروب خورشید به میدان مالوری بروید چون در آنجا نمایش های زنده زیادی اجرا می گردد و سپس به خیابان دوال رفته و غذاهای دریایی آنجا را امتحان کنید.

جزیره آملیا

در جنوب غربی بخش استان سان شاین جزیره آملیا واقع شده است که یک جزیره سدی است، این جزیره فلوریدا هم به داشتن سواحلی تماشایی معروف است، مقصد سرگرمیی فوق العاده ای است که در آن می توانید فعالیت هایی از گلف گرفته تا قایق سواری را انجام دهید، اگر در سفر به این جزیره دوست دارید که از مکان های تاریخی تماشا کنید حتما به قلعه کلینچ سر بزنید، قلعه اصلی همچنان رو به ساحل واقع شده است و موزه نزیک آن هم برای بازدید عالی است، در اطراف این قلعه راه های بسیاری برای پیاده روی و گردش وجود دارد.

جزیره سانیبل

در ساحل غربی فلوریدا در آب های خلیج مکزیک جزیره سانیبال قرار گرفته است، همه جای این جزیره محلی عالی برای گذراندن تعطیلات است و جزیره ای است که نسبت به جزایر دیگر کمی خلوت تر و آرام تر است و بیشتر افراد، خانوادگی به این جزیره سفر می نمایند، سواحل آن بسیار تمیز و زیبا هستند ولی در اینجا انتظار سواحلی سفید را نداشته باشید با این حال همواره در این ساحل صدف های زیبایی را در جلوی پای خو پیدا می کنید و می توانید این صدف های منحصربفرد را جمع کنید تا برای همواره از زیبایی آن ها لذت ببرید، فانوس دریایی تاریخی و زیبایی در این جزیره وجود دارد که حتما از آن تماشا کنید و یک پارک ملی هم در همان نزدیکی ست که در آن پرندگان رنگارنگ و زیبایی زندگی می نمایند.

جزیره مارکو

اگر از فلوریدا به سمت ناپل بروید به جزیره مارکو می رسید که در ورودی اورگلیدز واقع شده است، جزیره مارکو مکانی محبوب برای تورهای قایق سواری در جنوب غربی فلوریدا است، از نوع جزایر شهری است و ساختمان های بلندی که در امتداد ساحل قرار دارند منظره زیبایی از اقیانوس دارند، در این جزیره فعایت هایی مثل ماهی گیری از عمق دریا و موج سواری زیاد انجام می گردد. در این محل سواحل فوق العاده ای برای سرگرمی وجود دارد، ساحل جنوبی آن به داشتن غروب های آفتاب بسیار زیبا و ساحل تایگرتیل به داشتن صدف های زیبا معروف است.

منبع: الی گشت
انتشار: 8 اسفند 1400 بروزرسانی: 8 اسفند 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1988

به "جزایر رویایی فلوریدا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزایر رویایی فلوریدا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید