تهران مقصد بیشترین مسافرت های برون شهری از قزوین است

به گزارش دکتر برای تو، مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین گفت: اتوبوس راستا تهران پر تقاضاترین راستا از سوی مسافران از پایانه های مسافربری قزوین است.

تهران مقصد بیشترین مسافرت های برون شهری از قزوین است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه ویزای تضمینی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزاش خبرنگاران از قزوین، محمد حسینی عصر امروز در نشست خبری گفت: جهت قزوین ـ تهران پر تردد ترین جهت از پایانه های مسافربری شهری قزوین است و همچنان تقاضا برای استفاده از اتوبوس در این جهت بسیار زیاد است.

وی اضافه نمود: شهر مشهد در دومین مورد لیست پرترددترین جهتها از مبدا قزوین است و شهرهای شمال کشور در رده های بندی جهتهای پرتقاضا قرار دارند.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین در بخش دیگری از سخنان خود اضافه نمود: با توجه به تقاضای مسافرین در جهتهای پرتردد و برای رفاه حال مسافران خدمات رفاهی در پایانه های مسافربری شهرداری قزوین در نظر گرفته شده که غرفه های فروشگاهی، خدماتی و رفاهی از جمله این خدمات است.

محمد حسینی اعلام کرد: سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین به منظور رعایت حال مسافرین در فصل سرما و گرما نسبت به تجهیز پایانه های مسافربری اقدام نموده است و امیدوارمی با برطرف مسائل موجود بتوانیم خدمات ارزنده و در شان مسافران ارایه کنیم.

49 هزار مسافرت از پایانه های مسافربری قزوین اجرا شده است

وی تعداد مسافرات ها از پایانه مسافربری شهرداری قزوین در پاییز سال جاری را 49 هزار مورد دانست و گفت: 8 هزار و 755 مورد از این مسافرت ها به وسیله اتوبوس اجرا شده است.

مدیر عامل سازمان پایانه های شهرداری قزوین اعلام کرد:8 هزار و 430 سفر به وسیله مینی بوس و 32 هزار و 56 سفر نیز به وسیله سواری کرایه های برون شهری اجرا شده است.

محمدحسینی اعلام کرد: در فصل زمستان همه کوشش کسانی که در پایانه ها انجام وظیفه می نمایند این است که شرایط مناسبی را برای شهروندان مسافر فراهم نمایند تا هیچ نگرانی برای سفر نداشته باشند.

برگزاری دوره آموزشی رانندگی در شرایط جوی نامساعد

وی اظهار داشت:به جهت افزایش آمادگی رانندگان برای رانندگی در شرایط جوی نامساعد در فصل سرما دوره آموزشی در این خصوص برای این رانندگان برگزار گردیده است.

مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین اضافه نمود: در این دوره آموزشی مهارت های لازم به جهت رانندگی در فصل پاییز و زمستان به رانندگان آموزش داده شد.

محمد حسینی گفت:نزدیک به 750 راننده در این دوره آموزشی که به مدت یک هفته برگزار گردید، شرکت نموده و مهارت رانندگی در شرایط جوی نامساعد و بارندگی را فرا گرفتند.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین با اشاره به وجود امکانات مختلف رفاهی در پایانه های مسافری از جمله اتاق مادر و کودک،سرویس بهداشتی، سالن انتظار و مجموعه غرفه های تجاری که محصولات و کالاهای موردنیاز مسافران را در پایانه ها ارائه می نمایند، گفت: مسافران با استفاده از این امکانات، در صورت مشاهده هرگونه مشکل و کمبودی، می توانند با مراجعه به مدیریت داخلی پایانه شکایت خود را ارائه دهند و همچنین با شماره تلفن 33551225 و شماره پیامک 30006044551225 با مسئولان پایانه ها مسائل خود را در میان بگذارند.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 673

به "تهران مقصد بیشترین مسافرت های برون شهری از قزوین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهران مقصد بیشترین مسافرت های برون شهری از قزوین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید