بنیتس: می خواهم 11 سال دیگر مربیگری کنم، وقتی روی هاجسون هنوز هست، چرا من بروم؟

به گزارش دکتر برای تو، سرمربی سابق لیورپول می گوید با وجود ناکامی های اخیرش، هنوز خیال بازنشسته شدن ندارد و می خواهد برای مدتی طولانی به کار خود ادامه دهد.

بنیتس: می خواهم 11 سال دیگر مربیگری کنم، وقتی روی هاجسون هنوز هست، چرا من بروم؟

به گزارش خبرنگاران، رافائل بنیتس می گوید در نظر دارد تا شروع دهه هشتم زندگی اش به مربیگری ادامه دهد. بنیتس 59 ساله که قرارداد سه ساله اش با نیوکاسل در ماه ژوئن سال جاری به سرانجام می رسد و هنوز خبری از تمدید آن نیست، به سبب دستاوردهای ناچیزش در این تیم آینده ای مبهم دارد اما او می گوید که خیال ترک دنیای فوتبال را ندارد.

سرمربی سابق تیم های فوتبال والنسیا، لیورپول، اینتر و رئال مادرید و چلسی در پاسخ به این سؤال که چند سال دیگر میخواهد به مربیگری ادامه دهد، گفت: روز قبل داشتم با یکی از دوستانم در این باره حرف می زدم و به او گفتم که می خواهم 11 سال دیگر مربیگری کنم. 11 سال دیگر می خواهم مربی بمانم. وقتی روی هاجسون هنوز دارد مربیگری می نماید چرا من بروم.

بنیتس ادامه داد: من دوست دارد تیم ها را راهنمایی کنم و بازیکنان را تمرین دهم. از این کار لذت می برم. من همواره می گویم که ما باید برای آینده فکر و برنامه ریزی کنیم. دستیاران من افراد جوانی هستند و ما همواره به این فکر می کنیم که چطور وضعیت تیم را ارتقا دهیم. روز گذشته ما جلسه ای داشتیم و درباره این صحبت می کردیم که باید در نقاط مختلف زمین تمرینی دوربین کار بگذاریم و حرکات بازیکنان را از زوایای مختلف ببینیم و از این طور چیزها. بنابراین ما همواره داریم از تکنولوژی استفاده می کنیم و سعی می کنیم که بروز باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 168

به "بنیتس: می خواهم 11 سال دیگر مربیگری کنم، وقتی روی هاجسون هنوز هست، چرا من بروم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنیتس: می خواهم 11 سال دیگر مربیگری کنم، وقتی روی هاجسون هنوز هست، چرا من بروم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید