برنامه متفاوت خندوانه با اختراع جدید نیما

به گزارش دکتر برای تو، شب گذشته برنامه تلویزیونی خندوانه با میزبانی از دبیر کل جایزه عظیم اختراعات ایران و مخترعین به روی آنتن رفت.

برنامه متفاوت خندوانه با اختراع جدید نیما

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی خبرنگاران؛ شب گذشته برنامه تلویزیونی خندوانه با میزبانی از دبیر کل جایزه عظیم اختراعات ایران و مخترعین به روی آنتن رفت.

رامبد جوان مجری و کارگردان خندوانه در ابتدای این برنامه با اشاره به حضور قومیت های مختلف ایرانی و مخترعین در استودیو شادی این قسمت از برنامه را به تمام مخترعان تقدیم کرد و پس از اجرای قطعه موسیقی ایران، ایران، نیما با اختراع جدید خود وارد دکور فصل چهارم خندوانه شد.

همچنین جوان شب گذشته میزبان پیمان سرحدی، جوانترین مخترع برتر دنیا شد و در تبادل نظریی صمیمی از فعالیت ها و علاقمندی های او پرسید.

سرحدی ضمن سلام و تشکر بابت حضورش در برنامه خندوانه از فعالیت های اخیر خود و گروهش برای برگزاری عظیمترین فستیوال جایزه عظیم اختراعات ایران گفت. وی در ادامه با بیان اینکه از کودکی علاقه زیادی به کسب جایزه داشتم، بیان نمود: اولین اختراعم را در سن 12 سالگی ساختم و تا به امروز 150 عنوان جایزه داخلی و خارجی گرفته ام.

دبیرکل جایزه عظیم اختراعات ایران، در ادامه از نبود بستر مناسب برای حمایت از مخترعان ایرانی گفت و شرح داد: ما کشور دنیا سومی هستیم و هنوز به این نتیجه نرسیده ایم که ما افرادی داریم که می توانند در توسعه کشور نقش اساسی داشته باشند.

وی از تاسیس فستیوال جایزه عظیم اختراعات ایران و این جشنواره عظیم ایرانی بیان نمود: ما از سال های گذشته بدون هیچ حمایتی با مطرح کردن فستیوال جایزه عظیم در یک کنفرانس دنیای تمام هزینه و زمان خود را صرف کردیم تا 1800 مخترع با 400 داور دنیای در آن شرکت نمایند و افتخار می کنیم که توانستیم با این کار از همه نخبگان ایرانی حمایت کنیم و از آن بیشتر خرسندیم که با کمپینی که نخبگان ایرانی در خارج از کشور ساخته اند از ما حمایت نموده اند.

سرحدی در انتها این تبادل نظر پس از ثبت لبخند 15 ثانیه ای خود قول داد تا در مراسم اختتامیه جایزه عظیم اختراعات ایران دو اختراع از مخترعین ایرانی را برای

تجاری سازی به ثبت برساند و از رامبد جوان برای حضور در این مراسم دعوت کند.

مجله اینترنتی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1289

به "برنامه متفاوت خندوانه با اختراع جدید نیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه متفاوت خندوانه با اختراع جدید نیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید